استیون کینگ، یکی از مشهورترین نویسندگان داستان‌های ترسناک، نام تنها فیلمی را که نتوانست تا انتها ببیند، فاش کرد.

استیون کینگ

به گزارش همشهری آنلاین، استیون کینگ، یکی از مشهورترین نویسندگان ترسناک تمام دوران است و بسیاری از کتاب‌های او به فیلم‌های کلاسیک تبدیل شده‌اند. از کتاب‌هایی چون کنارم بایست «Stand By Me» و رستگاری در شاوشنگ «The Shawshank Redemption» گرفته تا کری «Carrie» و میزری «Misery».

کینگ از دهه ۱۹۷۰ که شروع به انتشار کتاب کرد، تقریبا حضور ثابتی در صنعت فیلم و سریال داشته است. کینگ همچنین از به اشتراک گذاشتن نظراتش درباره فیلم‌ها واهمه‌ای ندارد و مشهور است که سال‌ها، از اقتباس محبوب استنلی کوبریک از رمانش برای فیلم درخشش، فاصله می‌گرفت.

حساب توییتر او مدت‌ها است که کانونی برای به اشتراک گذاشتن نظرات این نویسنده درباره فرهنگ پاپ بوده است و این هفته، او توجه خود را به یکی از مشهورترین فرانچایزهای هالیوود معطوف کرده است: فیلم‌های ترنسفورمرز «Transformers» مایکل بِی. 

کینگ در توییتی نوشت: «من در بزرگسالی تنها از دیدن ادامه یک فیلم منصرف شدم: ترنسفورمرز.» و اگر شکی وجود داشته باشد که منظور نویسنده کدام فیلم از ترنسفورمرز بوده است، او در ادامه جای تردیدی باقی نگذاشته است: «اولین ترنسفورمرز، به کارگردانی مایکل بی.» 

در حالی که سخنان استیون کینگ برای مایکل بی تند بود، ممکن است که بی با نویسنده «رستگاری در شاوشنک» کاملا مخالف نباشد. بی اخیرا درباره برخی از شکست‌های این فرانچایز صحبت کرد و گفت که ای کاش پس از کارگردانی «Transformers: Dark of the Moon» از این مجموعه فیلم‌ها کنار می‌رفت.

بی گفت: «من خیلی از آنها را ساختم. استیون اسپیلبرگ گفت که بعد از ساخت سومی، دیگر ادامه ندهم و من هم گفتم همین کار را می‌کنم. استودیو التماس کرد که چهارمی را هم بسازم که فروش میلیاردی داشت. بعد گفتم تا همین‌جا بس است، اما باز هم به من التماس کردند. نباید ادامه می‌دادم، اما ساختن این فیلم‌ها سرگرم‌کننده بود.» 

در حالی که بی در نهایت به توصیه اسپیلبرگ گوش کرد و از کارگردانی فیلم‌های ترنسفورمرز کنار رفت، به نظر می‌رسد فرنچایز بدون او به خوبی راه خودش را می‌رود. کمپانی پارامونت قصد دارد سه‌گانه دیگری را با «Transformers: Rise of the Beasts» راه‌اندازی کند که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود. در این فیلم قرار است ران پرلمن، آنتونی راموس، پیتر کالن، لونا لورن ولز، دومینیک فیشبک و فرانک مارس بازی کنند. 

در حالی که باید دید آیا این مجموعه فیلم همچنان با همان قدرت در باکس آفیس حضور دارد یا نه، می‌توان تصور کرد که استیون کینگ برای آن بلیت نخواهد خرید. 

منبع: ترجمه از ایندی‌وایر با کمی تغییر. 

کد خبر 687895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha