تعدادی از سلبریتی‌ها، از کمدین‌ها و بازیگران سینما، سخنرانی بوریس جانسون برای استعفایش را مسخره کردند. آن‌ها گفتند که جانسون، در نهایت خودش را فرد شگفت‌انگیزی می‌داند که به خاطر خیانت بقیه ناچار به کناره‌گیری شده است.

بوریس جانسون

به گزارش همشهری آنلاین، فرانکی بویل، پیرس مورگان و نیش کومار از جمله سلبریتی‌هایی بودند که اخیرا به استعفای بوریس جانسون از مقام نخست وزیری بریتانیا واکنش نشان دادند.

جانسون پس از استعفای پنجمین وزیرش میشل دونلان از وزارت آموزش این تصمیم خود را اعلام کرد. در مجموع ۵۷ عضو از دولت جانسون از سه‌شنبه گذشته استعفا داده بودند.

بویل کمدین می‌نویسد: «[سخنرانی جانسون] اساسا نسخه شفاهی «راه من» بود.»  کومار اضافه می‌کند: «اگر بخواهم از نقدهایی که برای من می‌نویسند نقل قول کنم... [باید بگویم:] چه سخنرانی گندی.»

کری گادلیمان می‌نویسد:‌ «ترجمه گوگل از سخنرانی: باورکردنی نیست که فکر می‌کنید آدم مزخرفی هستم.»

ایلینگ بی، بازیگر ایرلندی می‌گوید: «نمی‌خواهم جشن خداحافظی بوریس را خراب کنم، اما در پایان هر فصل سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things)، وقتی فکر می‌کنیم موجود شرور از بین رفته و شکست خورده، می‌فهمیم که درون قلب و ذهن کودکان زنده است... یا به شکل مخفیانه‌ای از حمایت مالی و پشتیبانی دولت روسیه برخوردار بوده.»

کتی برک می‌نویسد: «بدرود کثافت، دلقک لعنتی.»

استیون فرای می‌نویسد: «دارد می‌رود! خدا را شکر.»

پیرس مورگان می‌گوید: «بوریس جانسون استعفا داد در حالی که همه به جز خودش را سرزنش و شماتت کرد. چه سخنرانی پایانی وحشتناکی برای مردی که معلوم شد یک نخست وزیر واقعا وحشتناک است.»

جیسون آیزاکس اضافه می‌کند: «برای کسانی که سخنرانی را از دست دادند و وقت گوش دادن به نسخه کاملش را ندارند، نقل به مضمون می‌کنم: «من شگفت‌انگیزم. همه شما هنوز من را دوست دارید. افراد حزب من مشتی بزدل خائن‌اند.»

کد خبر 689074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha