وودی آلن هنگام تبلیغ اکران فرانسوی فیلم ۲۰۲۰ خود به نام «جشنواره ریفکین» گفت که قصد دارد فیلم بعدی خود را در پاریس فیلمبرداری کند.

وودی آلن

به گزارش همشهری آنلان به نقل از variety، این کارگردان مقیم نیویورک به روزنامه فرانسوی Le Journal du Dimanche گفت که قصد دارد در سپتامبر به پاریس نقل مکان کند تا پروژه بعدی خود را که به گفته او، یک فیلم فرانسوی‌زبان با بازیگران بومی خواهد بود، بسازد. آلن گفت که توانسته بودجه فیلمش را در ایالات متحده تهیه کند، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد. یک منبع نزدیک به این پروژه گفت که بودجه هنوز به طور کامل تامین نشده است.

با برخی از بازیگران فرانسوی تماس گرفته شده است و پس از تعیین بودجه و تاریخ فیلمبرداری، بازیگران تایید خواهند شد. بودجه این فیلم در حدود ۱۰ میلیون دلار است.

وودی آلن گفت که داستان این فیلم شبیه Match Point، فیلم دیگر او خواهد بود.

آلن ادامه داد: ساخت فیلم «نیمه‌شب در پاریس» در سال ۲۰۱۰ برای من یادگاری‌ از این شهر است. من پاریس را بسیار دوست دارم و اغلب مکان‌های آن را دیده‌ام و هر بار مکان‌های جادویی جدیدی کشف کرده‌ام.

او فاش کرد که دخترش مانزی تیو در حال حاضر مشغول فیلمبرداری «امیلی در پاریس» در پایتخت فرانسه است. آلن با «نیمه شب در پاریس» در سال ۲۰۱۱ برنده اسکار بهترین فیلمنامه اصلی شد.

آلن با تکرار آنچه در مصاحبه‌ای در حساب اینستاگرام الک بالدوین به این بازیگر گفته بود، گفت که در نظر دارد پس از این فیلم، به حرفه کارگردانی خود پایان دهد. کارگردان ۸۶ ساله گفت: این پنجاهمین فیلم من خواهد بود... شاید آخرین فیلمم باشد.

«جشنواره ریفکین» که در معدود مناطقی که پخش شد ۲.۳ میلیون دلار فروخت، توسط آپولو فیلمز در سینماهای فرانسه اکران خواهد شد. در ایالات متحده، پس از اینکه استودیو آمازون از قرارداد ۸۰ میلیون دلاری خود با آلن برای پخش این فیلم عقب‌نشینی کرد، گروه رسانه‌ای MPI آن را به صورت محدود منتشر کرد.

کد خبر 688632

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha