فضای مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی برخی افراد را درگیر شهرت و ثروتی پردردسر کرده است؛ چیزی که از یک فودبلاگر گیاه‌خوار، یک موک بانگر مریض به وجود آورد و کار او را به بیمارستان کشاند.

موکبانگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اینسایدر، نیکادو آووکادو یک ستاره ۳۰ ساله فضای مجازی است که به خاطر ویدیوهای خوردن افراطی یا موک بانگ شهرت دارد. با این حال، این جوان اوکراینی الاصل که توانسته با تولید ویدیوهای پر سر و صدا نامی برای خود دست و پا کند، حسابی به دردسر افتاده است.

نیکادو آووکادو کار خود را هشت سال قبل و در یوتیوب آغاز کرد. او به سرعت به عنوان یک اینفلوئنسر شناخته شد و سه میلیون دنبال کننده پیدا کرد. نیکلاس پری قبل از اینکه با نام جدیدش مشهور شود، تبلیغ سبک غذایی وگن را انجام می‌داد که بسیار تا حدودی هم مورد توجه مردم قرار گرفت.

این توجه اما مسیر زندگی او را تغییر داد و از سال ۲۰۱۶، مصرف کامل منوهای فست فودی را به همراه یک طوطی، حیوان خانگی‌اش، آغاز کرد. او که در این مسیر درآمد قابل توجهی کسب کرده بود باز هم تغییر مسیر داد و برای مشهورتر شدن به عنوان یک موک بانگر وارد عمل شد.

ویدئوهای موک بانگ که برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ در کره جنوبی رایج شد، معمولا شامل خوردن مقدار زیادی غذا در حین برقراری ارتباط با مخاطبان توسط میزبان است و ترکیبی از دو کلمه کره‌ای به معنی خوردن و پخش است.

این جوان آمریکایی تقریبا هر روز یک ویدئو پست می‌کرد و به شیرین‌کاری‌های وحشیانه خود ادامه می‌داد، او حتی ویدئوی عروسی خود را هم به موک بانگ کیک عقدش اختصاص داد تا اینکه در سال ۲۰۲۱، پارسال، هنگام فیلمبرداری یک ویدیو سه دنده او شکست و بستری شد.

عاقبت شیرین‌کاری‌های وحشیانه ؛ کار فودبلاگر معروف تمام است

نیکادو که در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ گفته بود: «من همیشه دوست دارم مورد توجه قرار بگیرم و با این کار می‌خواهم در کانون توجه قرار بگیرم.» این بار فالوئرهای خود را مواخذه کرد و گفت تقصیر آنهاست که او روی تخت افتاده و در حال گرسنگی کشیدن است.

او یکی از اولین مردان آمریکایی بود که در پخش ویدئوهای خوردن افراطی شرکت کرد و در اوج شهرت به بیش از ۱۴ میلیون فالوئر دست پیدا کرد؛ نیکادو خود را یک شخصیت دراماتیک می‌دانست که ترجیح می‌دهد از زمان کم خود برای موفقیت در یوتیوب استفاده کند.

با این حال استفاده او از عباراتی مانند «هیچ‌کس مرا دوست ندارد، من تمام شده‌ام و زندگی من در حال فروپاشی است» با انتقاد مخاطبانش روبرو شد و او را مجبور به راه اندازی یک صفحه خصوصی با پرداخت حق عضویت کرد.

رفتارهای غیر طبیعی او به خصوص با همسرش باعث شد این دسته از مخاطبان هم از او بیزار شوند و او را غیرطبیعی توصیف کنند. نیکادو اکنون و برای بار دیگر به دلیل نگرانی‌های جدی که در خصوص سلامتی‌اش در بیمارستان بستری شده است.

بعد از این اتفاق صفحات او بار دیگر کامنت‌های منفی پرشماری دریافت کرد و به نظر می‌رسد کار این بلاگر غیرطبیعی رو به اتمام است؛ هم در حوزه زندگی فردی و هم زندگی فضای مجازی!

کد خبر 687415
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha