یکی از مدیران اپل، شرکت سامسونگ را به سرقت فناوری متهم کرد و گوشی‌های گلکسی را کپی ضعیفی از آیفون دانست که فقط صفحه نمایش بزرگ‌تری دارند.

Apple Samsung

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از گیزموچاینا، اظهارات مطرح شده از مقالات اپل بر علیه سامسونگ در یک فیلم مستند درباره پانزدهمین سالگرد آیفون مطرح شده است.

در فیلم مستندی که وال استریت ژورنال تهیه کرده، یک مصاحبه ویدیویی با گرگ جوسویاک، مدیر بازاریابی اپل، مدیران دیگر و همچنین خانواده‌ای از کاربران آیفون وجود دارد. در بخشی از این مصاحبه‌ها به گوشی‌های اندرویدی و رقبای اپل اشاره می‌شود و این اظهارات جنجالی هم در این قالب مطرح شده است.

در جریان مستند از این مدیر اپل پرسیده شده چه احساسی نسبت به تأثیرات سامسونگ و سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بازار دارد و او در پاسخ رقبای اپل را «آزاردهنده» توصیف کرده است. او سامسونگ را متهم کرده که گالکسی یک نسخه ضعیف از آیفون است و فقط یک صفحه بزرگ‌تر در اطراف آن قرار دارد.

در سال ۲۰۱۳، سامسونگ گوشی گالکسی S4 خود را با صفحه نمایش ۵ اینچی عرضه کرد. تقریباً در همان زمان، آیفون ۵ رقیب مستقیم بود و در مقایسه با آن صفحه نمایش ۴ اینچی داشت. پس از آن زمان اپل، آیفون‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر هم روانه بازار کرد.

بیشتر بخوانید:

در سال‌های گذشته اپل از سامسونگ به دلیل نقض حق ثبت اختراع شکایت کرده بود. اپل مدعی بود سامسونگ از طراحی آی‌فون برای سری گوشی‌های گالکسی کپی کرده است.

کد خبر 687072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha