سامسونگ گوشی گالکسی A23 را با قابلیت 4G و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۰ پیش از این عرضه کرده بود و اینک قصد دارد مدل جدیدتری از همین گوشی را با قبلیت 5G و تراشه قوی‌تر ارائه کند.

Samsung Galaxy A23

به‌ گزارش همشهری آنلاین و به‌ نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، گالکسی A23 5G از اسنپ‌دراگون ۶۹۵، نسخه ارتقا یافته تراشه SD 690 با پشتیبانی از mmWave نسل پنجم، با ۱۵ درصد عملکرد CPU بالاتر و ۳۰ درصد GPU سریع‌تر استفاده می‌کند. این پیشرفت به لطف هسته‌های ارتقا یافته Adreno 619 و Kryo 660 خواهد بود. این مدل جدید سامسونگ همچنین از اتصال mmWave برخوردار است، هر چند که این قابلیت احتمالا به نسخه عرضه‌شده در ایالات متحده امریکا محدود خواهد ماند.

این گوشی دارای اندروید ۱۲ (با One UI 4 در بالا) و ۴ گیگابایت رم است. با توجه به اینکه مدل 4G نسخه‌هایی با رم ۶ و ۸ گیگابایتی دارد، انتظار می‌رود در مدل 5G گزینه‌های بیشتری ارائه شود.

رندرهای سه‌بعدی از Galaxy A23 5G مشاهده شده و تفاوت آشکاری نسبت به قبل وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد مدل جدید صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی خواهد داشت که نوع پنل آن مشخص نیست.

تلفن همراه 4G دارای یک ال‌سی‌دی ۶.۶ اینچی ۹۰ هرتزی  (FHD+)، به همراه یک دوربین چهارگانه در پشت (۵۰ مگاپیکسل اصلی، ۵ مگاپیکسل آلترا واید، ۲ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسل عمق)، به‌علاوه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تلفن 4G از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نسخه 5G برخی یا همه این مشخصات را همچنان خواهد داشت. شنیده شده در مدل جدید کیفیت حسگر دوربین اولترا وایت از ۵ به ۸ مگا پیکسل ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 686506

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha