گالکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ موفقیت بزرگی برای سامسونگ و همچنین برای بازار محصولات تاشو در سال ۲۰۲۱ به حساب می‌آیند.

سامسونگ زد فلیپ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، این سری نه تنها توجه عمومی زیادی را در خارج از دایره علاقه مندان به فناوری جلب کرد، بلکه خط تولید تاشو نیز مورد توجه مردم قرار گرفت. رکوردهای پیش‌سفارش و رکوردهای فروش تمام دوران‌ها را در سطح جهانی برای وسایل تاشو شکست.

با وجود ستایش و عشق زیادی که نسبت به Z Flip 3 و Z Fold 3 وجود داشت، اما بسیاری از کاربران یک شکایت آشکار از این دستگاه‌ها داشتند و آن شارژ تلفن‌ها بود. این نظر مخصوصا در مورد Z Flip 3 صادق است، زیرا این دستگاه فقط به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۱۵ واتی مجهز بود که به طور قابل توجهی کندتر از شارژ سریع ۲۵ واتی رایج حتی در میان‌رده‌های سامسونگ مانند گالکسی A52 بود.

اما به نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره بازخورد مشتریان را مورد توجه قرار داده است، زیرا گواهینامه الکترونیکی اخیر در چین تأیید می‌کند که زد فلیپ ۴ یعنی جانشین زد فلیپ ۳ در نهایت از شارژ سریع‌تر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند!

این گواهینامه الکترونیکی نشان می‌دهد که هر دو مدل در ویتنام ساخته می‌شوند، دارای اتصال 5G هستند و مهم‌تر از همه، تایید شده است که هر دو مدل از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. این خبر برای کسانی که از خرید Z Flip 3 منصرف شدند، خوشحال‌کننده است، زیرا با شارژ ۲۵ واتی، زمانی که باتری کم می‌شود، نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا Z Flip 4 خود را شارژ کنید تا دوباره کارها را در طول روز ادامه دهید.

متأسفانه، این تنها اطلاعاتی است که توسط لیست گواهی ۳C چینی فاش شده است. اما از آنجایی که دستگاه به طور رسمی گواهینامه دریافت کرده است، انتظار داریم به زودی اخبار و شایعات بیشتری در مورد سامسونگ گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 منتشر شود!

کد خبر 674996

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha