اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد، یادداشت‌هایی را با دوستان نزدیک و فالورهای خود به اشتراک بگذارند. این یادداشت‌ها مانند استوری، فقط به مدت ۲۴ ساعت به دیگر کاربران نمایش داده می‌شود.

اینستاگرام

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت تک‌کرانچ، این ویژگی که Notes نام دارد به کاربران این امکان را می‌دهد که یادداشت‌های سریع، مانند اعلان‌ها را در حلقه «دوستان نزدیک» خود یا به دنبال‌کنندگانی که آنها را فالو کرده‌اند، ارسال کنند. برخلاف ویژگی جدید یادداشت‌های توییتر که به نویسندگان اجازه می‌دهد محتوای طولانی ارسال کنند، نسخه اینستاگرام بیشتر شبیه یادداشت‌های چسبنده است که در ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند.

این ویژگی اولین بار یک بازاریاب مشاهده شد که اسکرین شات‌هایی را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد یادداشت‌های اینستاگرام در صفحه پیام‌رسانی مستقیم برنامه در ردیف جدیدی بالای خود پیام‌ها ظاهر می‌شوند. از اینجا، می‌توانید روی دکمه پلاس ضربه بزنید تا یادداشت جدیدی برای دیدن دیگران باقی بگذارید.

ما متوجه شدیم که یادداشت‌ها می‌توانند تا ۶۰ کاراکتر طول داشته باشند. طبق اسکرین شات‌ها، کاربران اعلانی در مورد Notes دریافت نمی‌کنند، اما می توانند آنها را به مدت ۲۴ ساعت در برنامه ببینند و همچنین از طریق پیام به Notes پاسخ دهند.

این ویژگی می‌تواند به برجسته کردن پیام‌های مهم دوستانی که نمی‌خواهند در صندوق ورودی گم شوند کمک کند و می‌تواند دید بیشتری نسبت به پست کردن در استوری‌ها ارائه دهد.

آزمایش‌های اینستاگرام برای تعیین اینکه کاربران چگونه به این ویژگی پاسخ می‌دهند و اینکه آیا اجرای گسترده‌تر آن منطقی است، ادامه خواهد داشت. از طریق این یادداشت‌ها، کاربران می‌توانند جزئیاتی را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند، مانند اینکه آیا در تماس روز بعد در دسترس نیستند یا می‌توان با شماره دیگری به دلیل مسافرت با آنها تماس گرفت.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام تایید کرد که فعلا در حال آزمایش ویژگی Notes با تعداد محدودی از کاربران است.

کد خبر 685617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha