همه کاربران اینستاگرام در ایالات متحده اکنون می‌توانند برچسب‌گذاری (تگ‌کردن) محصولات برندها را در پست‌های خود شروع کنند.

اینستاگرام

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، پیش‌تر این فقط برای حساب‌های سازنده یا تجاری در دسترس بود. طی چند ماه آینده این ویژگی برای همه عرضه می‌شود.

در چند سال اخیر، اینستاگرام به تدریج به سمت فروش مستقیم محصولات از داخل برنامه تغییر کرده و آخرین به‌روزرسانی ممکن است آن را بیشتر کند تا کاربران بتوانند راحت‌تر محصولاتی را که در عکس‌ها و پست‌های ویدیویی و همچنین استوری‌ها نشان داده می‌شوند، شناسایی کنند. این برنامه قصد دارد در نهایت «ریل» (Reel) را به این ترکیب اضافه کند.

برای برچسب‌گذاری یک محصول، ابتدا باید برند کالا را تگ کنید. پس از ایجاد پست و انجام تنظیمات لازم، یک برند را با استفاده از گزینه «تگ افراد» تگ کنید. سپس، باید «تگ محصولات» را ببینید. از اینجا، روی یک محصول در تصویر خود کلیک و محصولی را از لیست اقلام برند انتخاب ‌کنید. دیگران می‌توانند روی یک محصول کلیک کرده و آن را از طریق یک پیوند قابل ردیابی یا مستقیما از برنامه خریداری کنند. اینستاگرام در حال آزمایش یک برنامه وابسته با سازندگان منتخب برای کسب درآمد بالقوه از فروش‌هایی است که تبدیل می‌کنند.

کسب‌وکارها می‌توانند برچسب‌گذاری محصولاتشان را ببینند و می‌توانند انتخاب کنند که آیا آن برچسب‌ها در «برگ برچسب‌گذاری شده» ظاهر شوند یا خیر. یک تجارت همچنین ممکن است نشان‌ها را غیرفعال کند.

کد خبر 665806

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha