معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی در پایتخت برای تابستان امسال خبر داد و گفت: هدف‌ ما این است که در سراسر پایتخت این رویدادهای فرهنگی را اجرا کنیم و از این طریق اوقات فراغت شاد و پرباری برای شهروندان رقم بخورد.

پل طبیعت

به گزارش همشهری آنلاین، محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه‌های فصل تابستان شهرداری در چند بعد و برای چند قشر ویژه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تلاش ما این بوده که برای اوقات فراغت در فصل تابستان، برنامه‌هایی برای عموم شهروندان در نظر بگیریم.

او با اشاره به این نکته که برنامه‌ها برای چهار گروه در تابستان سال جاری پیش‌بینی شده است،‌گفت: اولین گروه هدف، خانواده‌ها هستند و به دنبال این هستیم که برنامه‌های حوزه نشاط اجتماعی با محوریت خانواده اجرا شود.

توکلی‌زاده با بیان اینکه بانوان دومین گروه هدف ما به شمار می‌روند، تاکید کرد: ما در این زمینه نیاز داشتیم که برنامه‌های ویژه‌ای تدارک ببینیم که با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است. نوجوانان سومین گروه هدف برنامه‌های نشاط اجتماعی تابستان ۱۴۰۱ به شمار می‌روند. ما از ابتدای فعالیت این دوره مدیریت شهری برنامه‌هایی را برای این قشر داشته‌ایم و این برنامه‌ها در تابستان گسترش خواهند یافت.

او، جامعه معلولان و سالمندان را چهارمین گروه هدف عنوان کرد و افزود: برای این چهار دسته برنامه‌ها تدوین شد و در اختیار کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.کمیسیون نکات تکمیلی و ایراداتی را مطرح کرد که این ایرادات در حال اصلاح است و برای تأیید نهایی به کمیسیون ارائه خواهد شد. پس از تصویب نهایی طرح‌ها در کمیسیون، اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص جزئیات برنامه‌ها خواهیم داشت.

معاون شهردار گفت: محور اصلی برنامه‌ها، برگزاری جشنواره‌ و مسابقه است. هدف‌مان این است که بتوانیم در سراسر پایتخت این رویدادهای فرهنگی را اجرا کرده تا اوقات فراغت شاد و پرباری برای شهروندان رقم بخورد. این جشنواره‌ها در سطح محله، ناحیه، منطقه و به صورت عمومی پیش‌بینی شده و در کنار آن، تلاش کرده‌ایم که مناسبت‌ها را نیز برای برگزاری برنامه‌ها مورد توجه قرار دهیم.

کد خبر 685221
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha