دغدغه خیلی از دانشجویان رشته پزشکی به ویژه دانشجویانی که در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل هستند، پیدا کردن منابع و کتاب‌های پزشکی موردنظرشان است که از قیمت مناسبی هم برخوردار باشند.

image-20220616130618-1.jpeg

خوشبختانه انتشارات جعفری نوین به عنوان یکی از فروشگاه‌های آنلاین کتاب به نشانی www.jafaripub.com که به صورت تخصصی در زمینه فروش کتاب‌های پزشکی فعالیت دارد، امکان خرید آنلاین کتاب پزشکی برای همه دانشجویان را فراهم کرده است.

دسترسی آسان به انواع کتاب‌های پزشکی در فروشگاه انتشارات جعفری نوین

از آنجاییکه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، تالیف کتاب‌های این رشته‌ها نیز بسیار مهم است. عده‌ زیادی از دانشجویان رشته‌های پزشکی و پرستاری دغدغه پیدا کردن کتاب‌های درسی رشته خود را دارند. قطعا اگر دانشجوی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی باشید، می‌دانید که اکتفا به جزوه‌ها کافی نیست و برای یادگیری کامل هر مبحث به یک منبع معتبر مثل کتاب نیاز دارید. کتاب‌های پزشکی دانشگاه تهران برای بسیاری از دانشجویان پزشکی در سراسر ایران به عنوان منابع معتبر علمی شناخته می‌شوند. این کتاب‌ها در زمینه علوم مختلفی از جله فیزیولوژی، میکروب‌شناسی، ایمنی‌شناسی، شیمی و زیست‌شناسی ارائه می‌شوند.

جست‌وجو در اینترنت برای دسترسی به منابع و محتواهای مختلف ممکن است برای بسیاری از دانشجویان کار سخت و دشواری باشد. از این رو دسترسی راحت و آسان به این کتاب‌ها برای دانشجویان اهمیت بسیاری دارد. چرا که علم پزشکی همواره در حال پیشرفت بوده و دسترسی به جدیدترین منابع برای دانشجویان الزامی است. اگر شما هم یکی از دانشجویان رشته پزشکی هستید می‌توانید برای پیدا کردن و خرید کتاب پزشکی موردنظر خود به ساده‌ترین شکل ممکن، وارد سایت انتشارات جعفری نوین به آدرس www.jafaripub.com شوید و کتاب موردنظرتان را خریداری کنید.

تمامی نسخه های کتاب آناتومی گری در انتشارات جعفری نوین

انواع کتاب های پزشکی ارزان تر از همه جا در انتشارات جعفری نوین

یکی از مهم ترین مباحث در رشته های پزشکی، یادگیری آناتومی بدن می باشد. اگر شما هم از جمله دانشجویانی هستید که می خواهید این مبحث را به طور کامل، فرا بگیرید، ما به شما کتاب آناتومی گری را معرفی می کنیم. کتاب آناتومی گری، در سه جلد به چاپ رسیده است. این کتاب به طور کاملا تخصصی، آناتومی بالینی را مورد بررسی قرار داده است. مفاهیمی که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته اند شامل بدن انسان و توضیحاتی در مورد آناتومی آن، تشریح مفهوم و صفحات آناتومیک و انواع روش های تصویر برداری از بدن هستند. همچنین در ادامه کتاب، آناتومی تنه و قفسه سینه، شکم و لگن از استخوان ها تا بافت نرم، عروق و اعصاب نیز مورد بررسی قرار گرفته اند.

در این کتاب، آناتومی اندام های فوقانی و تحتانی، استخوان ها، عضلات، عروق و اعصاب چهار اندام اصلی بدن نیز به طور کامل شرح داده شده اند. در انتهای کتاب می توانید آناتومی سر و گردن و تمامی بخش های مربوط به آن ها و همچنین نوروآناتومی گری را نیز مطالعه کنید. متن کتاب بسیار ساده و روان بوده و جزئیات غیر ضروری ندارد. تصاویر به کار رفته در این کتاب، کاملا گویا و بی نظیر هستند و به خوبی شما را با آناتومی بدن آشنا می کنند. به طور کلی این کتاب، منبعی ارزشمند برای دانشجویان پزشکی بوده و شما را از هر گونه کتاب در این زمینه بی نیاز می کنند.

مباحث کتاب‌های فارماکولوژی را از بر شوید!

انواع کتاب های پزشکی ارزان تر از همه جا در انتشارات جعفری نوین

فارماکولوژی به معنای اثرات داروها و نحوه اثرگذاری آن‌ها است و به دلیل مباحث گسترده و زبان پرمحتوا، یکی از چالش‌برانگیزترین موضوعات است. در این شاخه گسترده اصلاحات به‌گونه‌ای هستند که نیاز به بازنگری مکرر دارند تا دانشجو به آن‌ها مسلط شود. دانشجویان برای به خاطر سپردن مباحث، نیاز به فشرده‌سازی اطلاعات دارند، بنابراین انتخاب کتاب مناسب از موضوعات مهم مطالعه در این زمینه است.

کتاب‌های فارماکولوژی با عناوین مختلف فارماکولوژی پایه و بالینی، فارماکولوژی پزشکی و درمانی، فارماکولوژی برای پرستاران و فارماکولوژی دندانپزشکی موجود هستند که به‌طور کلی چگونگی روش مصرف، عوارض جانبی، تداخل دارویی و اثرات داروها را بررسی می‌کنند. این کتاب‌ها برای دانشجویان پزشکی، پیراپزشکی، هوش‌بری، پرستاری و مامائی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تهیه یک کتاب جامع و مفید فارماکولوژی می‌تواند نیازهای یک کلینیسین را در تجویز دارو رفع کند.

انتشارات جعفری نوین با چند دهه فعالیت، ارائه دهنده انواع کتاب‌های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی و داروسازی با کیفیت بالا، نازلترین قیمت و تخفیف‌های فوق‌العاده است. با مراجعه به سایت انتشارات جعفری نوین به آدرس  www.jafaripub.com می‌توانید مجموعه‌ای از کتاب‌های پزشکی، طب سنتی، روانشناسی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، آزمون‌های بین‌الملی و ویدیوهای آموزشی را تهیه کنید و ظرف ۲۴ الی ۷۲ ساعت تحویل بگیرید. با خرید از ما می‌توانید یک خرید امن و راحت را تجربه کرده و از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید.

کد خبر 683785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha