شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
۰ نفر

گروهی از آدم‌ها، در دوره‌ای از زندگی‌شان، احساس می‌کنند عمرشان را باخته‌اند و از گذشته‌ی خودشان چندان راضی نیستند. اما به نظر می‌رسد حس پشیمانی از گذشته، کم‌تر گریبان افرادی مشهور مثل بازیگرها، فوتبالیست‌ها و هنرمندان شناخته‌شده را بگیرد.

فوتبال

اما انگار، فکرکردن درباره‌ی گذشته و افسوس‌خوردن به حال آن، مشهور و غیر مشهور ندارد. به گزارش بخش کودک و نوجوان همشهری‌آنلاین و به نقل از روزنامه‌ی «نویه اوسنابروکر»، «نون سوبوتیچ»، مدافع سابق تیم فوتبال «بوروسیا دورتموند»،   ضمن انتقاد از سبک زندگی سابق خود به عنوان یک فوتبالیست، گفته است این موضوع برایش نه قابل افتخار، که باعث شرمندگی است.

او که ستاره‌ی سابق خط دفاعی تیم دورتموند بود و دو بار قهرمانی در «بوندس‌لیگا» و یک بار هم قهرمانی در جام حذفی آلمان را تجربه کرده، گفته: «با نگاهی به گذشته، از این‌که در آن زمان این‌قدر بیهوده زندگی می‌کردم پشیمان هستم.»

او می‌گوید این‌ها چیزهایی نیستند که باعث رشد فردی شوند. با این حال او امیدوار است که در آینده، فوتبالیست‌ها کم‌تر به مسائلی چون جایگاه و ثروت‌ اهمیت بدهند و مسئولیت‌های اجتماعی بیش‌تری را بر عهده بگیرند.

این بازیکن ۳۶ ساله‌ی صربستانی که سابقه بازی در تیم‌های بوروسیا دورتموند، اف‌سی ماینز، اف‌سی کلن و یونیون برلین را در کارنامه‌ی خود دارد، از تابستان گذشته، از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و حالا قصد دارد زمان بیش‌تری را برای به نتیجه رساندن اهداف انسانی اختصاص دهد؛ اهدافی مثل کمک به دسترسی مردم آفریقا به آب آشامیدنی و...

کد خبر 682646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha