آیا ایلان ماسک قصد خرید یوتیوب را دارد؟ کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از اینکه آخرین پست ماسک در توییتر مربوط به سایت اشتراک‌گذاری آنلاین ویدیو بود، از کوره در رفتند.

ایلان ماسک

به گزارش همشهری آنلاین، او پیش از معامله توییتر (که هنوز محقق نشده است) توییت مشابهی منتشر کرده بود!

در آخرین پست خود، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس درباره تبلیغات در پلتفرم پخش ویدیو توییت کرد. او یک میم را به اشتراک گذاشت که خط مشی یوتیوب برای پرچم‌گذاری کلمات نامربوط در مقابل خط مشی علیه تبلیغات کلاهبرداری را هدف قرار می‌دهد.

ماسک همچنین در توییتی نوشت: «به نظر می‌رسد یوتیوب یک تبلیغات کلاهبرداری بی‌وقفه است.»

در بخش نظرات، کاربران پیشنهاد کردند که ماسک باید یوتیوب را خریداری کند. یکی از کاربران نوشت: «چرا من احساس می‌کنم که ایلان پیشنهاد توییتر خود را لغو می‌کند تا ۴۴ میلیارد دلار را به یوتیوب ارائه کند، سپس آنها را مجبور می‌کند تا هرزنامه‌ها و روبات‌های خود را افشا کنند و در نهایت آنها را نجات داده و به SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) گزارش کنند.»

کاربر دیگری نوشت: «ایلان لطفا یوتیوب را بخرید». یکی از کاربران هم گفت: «آن را بخر و تعمیرش کن.»

بیشتر بخوانید:

اخیرا، ماسک به شرکت توییتر هشدار داده که ممکن است از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود برای تصاحب این شرکت رسانه اجتماعی در صورت عدم ارائه اطلاعات مربوط به هرزنامه‌ها و حساب‌های جعلی که او به دنبال آن است، کنار بکشد.

وکلای ماسک در نامه‌ای به ویجایا گاده، مدیر ارشد حقوقی توییتر هشدار دادند. در این نامه، توییتر به نقض مادی تعهدات معامله‌اش متهم شده است.

کد خبر 682026

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha