دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
۵ نفر

ویژه برنامه «قصه‌های پندآموز» فرهنگسرای اندیشه ضمن کتابخوانی برای کودکان آنان را با فرهنگ مطالعه آشنا می‌کند.

کتاب کودک

به گزارش همشهری آنلاین، معصومه آبرون، مدیر روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه با اعلام این خبر گفت: «کتابخانه فرهنگسرای اندیشه با طراحی و برگزاری ویژه برنامه «قصه‌های پندآموز» در فضای مجازی تلاش می‌کند ضمن قصه‌گویی برای کودکان و ایجاد فضای مفرح برای آنان، لذت کتابخوانی و مطالعه را به کام آنان بچشاند و از این راه قوه تخیل در آنان را تقویت کند. علاوه بر این، از طریق این کتابخوانی‌ها بسیاری از ارزش‌های دینی، مذهبی و ملی در قالبی کودکانه به آنان منتقل می‌شود.»

در این ویژه برنامه، یک کتاب جذاب و مفید انتخاب شده و بخش‌هایی از آن خوانده  و محصول تصویری تولیدشده از این کتابخوانی در فضای مجازی فرهنگسرای اندیشه منتشر می‌شود.

آبرون افزود: «یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای کودکان، شنیدن قصه و خواندن کتاب برای آنهاست. کودکان با شنیدن قصه‌ها در دنیای آن غرق شده و آن را به عنوان یک دنیای جدید برای خود تلقی می‌کنند. از سویی دیگر، خواندن کتاب‌ برای کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که موجب می‌شود آنها به مطالعه و کتابخوانی علاقه‌مند و برای خواندن کتاب‌های مفید و سودمند تشویق شوند.»

ویژه برنامه «قصه‌های پندآموز» هر سه‌شنبه در میان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را در شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه تماشا کنند. صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اندیشه به نشانی  andishe.farhangsara یا صفحه کتابخانه اندیشه به نشانی library.andishe در اختیار شماست.

کد خبر 681422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha