سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۵:۰۸
۰ نفر

گروه ورزشی: چلسی با پیروزی 2 بر صفر در زمین بلکبرن توانست به صدرجدول لیگ‌برتر بازگردد.

 هوای بارانی و زمین پر از آب ورزشگاه اوودپارک شرایط دشواری را برای هر دو تیم به وجود آورد، با این وجود چلسی توانست موقعیت‌های بیشتری خلق کند و با فرصت‌طلبی آنلکا به 3 امتیاز دیگر برسد. مهاجم فرانسوی که پیش از این بازی هم با 8 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار داشت، با 2 گلی که مقابل بلکبرن به ثمر رساند موقعیتش را در این رده‌بندی و همچنین ترکیب چلسی مستحکم‌تر کرد.

اسکولاری به دلیل تولد 60 سالگی‌اش در کنفرانس مطبوعاتی غایب بود و ری ویلکینز مربی چلسی که به جای او صحبت می‌کرد، در تمجید از آنلکا گفت: «او خیلی آماده است و امروز هم یک بار دیگر عالی بازی کرد. اگر پل رابینسون درون دروازه بلکبرن نبود، او باز هم می‌توانست هت‌تریک کند. آنلکا پیش از این به عنوان تک‌مهاجم بازی نمی‌کرده ولی با تلاش زیاد توانسته به این نقش عادت کند.» او همچنین از تیم چلسی به خاطر پیروزی در شرایط سخت تمجید و اضافه کرد: «بعد از پیروزی دیروز لیورپول در تعقیب این تیم بودیم و پیروزی در این بازی اجباری بود.»

منچسترسیتی در بحران

تاتنهام که پس از آمدن ردنپ به جای راموس متحول شده در زمین منچسترسیتی توانست به سومین پیروزی‌اش در 4 بازی اخیر لیگ‌برتر برسد و به رده شانزدهم صعود کند. منچسترسیتی در ابتدای بازی توانست با گل روبینیو پیش بیفتد ولی اخراج جلسون فرناندز در دقیقه 26 شوک بزرگی برای این تیم بود. پس از 10 نفره شدن سیتی، دارن‌بنت موفق شد
دو بار برای تاتنهام گلزنی کند. ریچارد دان کاپیتان سیتی هم در 7 دقیقه پایانی اخراج شد تا این تیم بازی را با 9 نفر به پایان برساند.

دارن بنت مهاجم تاتنهام که حالا 7 گله شده، موفقیت هفته‌های اخیرش را به دلیل اعتماد هری ردنپ به او می‌داند. او سال گذشته با 16/5 میلیون پوند از چارلتون به تاتنهام پیوست ولی زیر سایه برباتوف و رابی‌کین قرار داشت و راموس به ندرت به او فرصت بازی می‌داد. بنت که پنجشنبه‌شب مقابل دیناموزاگرب در جام یوفا هم هت‌تریک کرده، می‌گوید: «از زمان آمدن هری هفته‌های خیلی خوبی داشته‌ایم. می‌توانستیم نتایج خوبی بگیریم و من هم توانستم دوباره گلزنی کنم. هری با بازی دادن به من اعتمادش را نشان داد و من تنها تلاش می‌کنم پاسخ او را بدهم.»

این سومین شکست متوالی سیتی در لیگ‌برتر محسوب می‌شد و این در حالی است که مارک هیوز چهارشنبه قرار است با شیخ منصور مالک جدید باشگاه در ابوظبی ملاقات کند.
هرچند هیوز در ابتدای فصل گفته بود که برای ساختن یک تیم پرقدرت به زمان نیاز دارد، ولی نتایج ضعیف هفته‌های گذشته (دو پیروزی در 9 بازی) شیخ منصور را نگران کرده است.استون‌ویلا تیم پنجم جدول هم که در فصل جدید شروع بسیار خوبی داشت، دومین شکست متوالی را تجربه کرد. مردان مارتین اونیل پس از شکست هفته گذشته در خانه نیوکاسل این بار در ویلاپارک با نتیجه 2 بر یک مغلوب میدلزبورو شدند تا در امتیاز 20 باقی بمانند.

کد خبر 68041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز