همشهری آنلاین: سردار احمدی مقدم از انجام بخش عملیاتی رزمایش امنیت و آرامش تهران در روز جمعه (24 آبان) خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاحیه رزمایش با اشاره به این که ایران یک جزیره امن را در مقابل فضای ناامن به وجود آورده است، گفت: یکی از تمرین‌های اصلی رزمایش تامین امنیت و آرامش مقابله با تروریسم است.

احمدی مقدم اظهار کرد: تروریسم موضوعی است که جهان از آن رنج می‌برد و پلیس در این رزمایش سعی کرده است، به مقابله با ترویسم پرداخته و همچنین میزان آمادگی پلیس را در حوادث غیرمترقبه همچون برف و زلزله مورد ارزیابی قرار دهد.

وی ادامه داد: در طول این رزمایش می‌خواهیم این دلگرمی را در بین مردم به وجود آوریم که پلیس برای مقابله با متجاوزان کاملا آماده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: یکی از مسایلی که در رابطه با اجرای این رزمایش سوال برانگیز بود، به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم عنوان شد که در این رابطه بیشتر بخش‌های عملیاتی رزمایش در روز جمعه انجام خواهد شد و تنها روز پنجشنبه حرکت تاکتیکی نیروهای پلیس در پایتخت انجام می‌شود که فرصت مناسبی برای بازدید مردم از این رزمایش است.

وی با اشاره به این که هر چقدر نیروی انتظامی قوی‌تر و کارآمدتر باشد، باعث افزایش امنیت در جامعه خواهد شد، تصریح کرد: اطلاق کلمه رزمایش با توجه به این که پیام‌آور یک عملیات نظامی است، شاید مناسب نبوده و باید تعبیر یک تمرین بزرگ را برای این عملیات به کار برد.

سردار احمدی مقدم خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی گام‌های خود را برای افزایش کارایی پلیس برداشته است، تا پاسخگوی نیاز مردم باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: رزمایش امنیت و آرامش به عنوان حرکتی نوین در نیروی انتظامی باعث انسجام بهتر و کارایی بیشتر نیروهای پلیس شود.

فرمانده نیروی انتظامی یادآورشد: تا پایان سال جاری رزمایش‌های مختلفی با رویکردهای متفاوت در کشور اجرا خواهد شد.

کد خبر 67998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز