همشهری آنلاین: مرتضی طلایی از سوی شورای عالی استان‌ها، شورای شهر تهران و شهردار تهران متعهد شد هر گونه همکاری برای اجرای طرح توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شود.

به گزارش شانا، وی در حاشیه راه‌اندازی دومین جایگاه تک سکوی سریع‌النصب عرضه سوخت در شهرک امام حسین (ع) در باره برنامه‌های شورای شهر برای حمایت از طرح توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: از سوی شورای عالی استان‌ها، شورای شهر تهران و شهردار تهران متعهد می‌شوم هر گونه همکاری لازم از سوی مجموعه مدیریت شهری برای توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران بیشترین نقش پشتیبانی برای ارائه تسهیلات لازم با هدف توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت را ایفا می‌کند.

طلایی ادامه داد: تسهیلات مورد نیاز را برای افرادی که می‌خواهند در ساخت جایگاه‌ها مشارکت داشته باشند، ارائه می‌دهیم.

طلایی تصریح کرد: بخشی از پشتیبانی شورای شهر نیز مربوط به تامین زمین برای شهرداری‌هاست و هر متقاضی از تهران که زمینی با متراژ حداقل ۱۰۰ متر برای احداث جایگاه عرضه سوخت در اختیار داشته باشد و اظهار تمایل کند، از پشتیبانی شهرداری و شورای شهر تهران برای اخذ تسهیلات لازم برای احداث پمپ بنزین و جایگاه عرضه CNG بهره‌مند خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران از راه‌اندازی ۵۰ ایستگاه عرضه سوخت برای بخش تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی خبر داد و گفت: در حال تدارک زمین مورد نیاز برای احداث این جایگاه‌ها هستیم.

وی همچنین درباره احداث جایگاه‌های اختصاصی عرضه سوخت در شهرک‌های مسکونی توضیح داد: ساکنان شهرک‌های مسکونی در تهران تصور می‌کنند احداث یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه محل سکونت آنان ممکن است سبب شلوغی و ایجاد دشواری شود، اما تاکید می‌کنم احداث این جایگاه‌ها تنها مخصوص استفاده ساکنان همان شهرک است.

طلایی در این‌باره توضیح داد: در حال پیگیری موضوع احداث جایگاه عرضه سوخت در شهرک‌های بالای هزار و ۵۰۰ خانوار هستیم و به ساکنان این شهرک‌ها اطمینان می‌دهم جایگاه‌های عرضه سوخت از نظر ایمنی تضمین شده باشد و مزاحمتی برای کسی ایجاد نشود.

کد خبر 67940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز