هفته‌هاست که دونالد ترامپ این موضوع را پیش کشیده که گوگل با او دشمن است.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین، اما این پارانویای ترامپ از کجا شکل گرفته است و او چرا اعتقاد دارد که گوگل، چوب لای چرخش می‌گذارد؟

طبق گزارش رولینگ استون، به نقل از دو فرد مطلع، عدم وجود برنامه رسانه اجتماعی رئیس‌جمهوری پیشین یعنی Truth Social در گوگل چیزی است که او را نگران می‌کند.

این برنامه در فوریه سال جاری برای دستگاه‌های اپل راه‌اندازی شد و سه ماه بعد از آن هنوز در فروشگاه گوگل‌پلی وجود ندارد و از این رو برای کاربران اندروید در دسترس نیست.

در ایالات متحده، کاربران اندروید تقریبا ۴۰ درصد از بازار تلفن همراه را به خود اختصاص داده‌اند. این غیبت ترامپ را به این فکر واداشته است که آیا گوگل پشت این تاخیر است؟

یوتیوب گوگل به دنبال شورش‌های ششم ژانویه، کانال رئیس‌جمهوری پیشین را در وب‌سایت خود به حالت تعلیق درآورد؛ با این حال، این تعلیق هیچ ارتباطی با فروشگاه گوگل که شرایط خدمات جداگانه خود را دارد، نمی‌تواند داشته باشد.

در هر صورت به‌نظر می‌رسد که همه اینها در ذهن ترامپ به‌صورت یک توهم باشد.

در عین حال ادعایی دیگر حکایت از آن دارد که Truth Social حتی برنامه اندرویدی خود را برای بررسی به گوگل ارسال نکرده است تا آنها هم بتوانند در فروشگاه‌شان جایگاهی به آن بدهند!

اگر به لیست‌های شغلی رسانه و گروه فناوری ترامپ نگاه کنید، درمی‌یابید که این شرکت هنوز یک برنامه اندرویدی را به‌طور کامل توسعه نداده و همچنان در حال استخدام توسعه‌دهندگان اندرویدی است!

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ای که قرار بود رقیبی قوی برای شبکه‌های اجتماعی ایجاد کند، راه‌اندازی ضعیفی داشته و سه ماه پس از شروع کار، تعداد دانلودهایش در حال کاهش است؛ حتی در حالی که رئیس‌جمهوری پیشین همچنان ادعا می‌کند، همه این برنامه را دوست دارند!

کد خبر 678457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha