ایلان ماسک قول داد به محض خرید کامل توییتر، راه را برای بازگشت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا به این شبکه اجتماعی باز کند.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، ایلان ماسک در کنفرانس آینده «خودرو» گفت: «ممنوعیت دائمی باید بسیار نادر باشد و واقعا برای حساب‌هایی که روبات‌ها، یا کلاهبرداری‌ها و حساب‌های اسپم هستند، محفوظ است. من فکر می‌کنم ممنوع کردن دونالد ترامپ درست نبود. فکر می‌کنم این یک اشتباه بود، زیرا بخش بزرگی از کشور را از خود بیگانه کرد و در نهایت منجر به نداشتن صدای دونالد ترامپ شد.»

ماسک که انتظار می‌رود پس از تصاحب توییتر، مدیرعامل موقت آن شود، افزود: «من تحریم دائمی را لغو می‌کنم. من هنوز مالک توییتر نیستم. بنابراین این چیزی نیست که قطعا اتفاق بیفتد، زیرا اگر من مالک توییتر نباشم چه می‌شود؟»

توییتر در ژانویه ۲۰۲۱ به دنبال حمله هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا، ترامپ را برای همیشه از این پلتفرم تعلیق کرد. این شرکت گفت که این تصمیم را پس از شورش ۶ ژانویه به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت گرفته است. ترامپ یک توییترباز قهار بود و در آن زمان بیش از ۸۰ میلیون دنبال‌کننده در این پلتفرم داشت.

با این حال ترامپ ماه گذشته گفت که اگر این فرصت را داشته باشد به شبکه اجتماعی بازنخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

ماسک که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است، روز سه‌شنبه اذعان کرد که ترامپ گفته است به این پلتفرم بازنخواهد گشت. با این حال، برخی از نزدیکان او می‌گویند که انتظار دارند ترامپ به هر حال به توییتر بازگردد.

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در حال حاضر پلتفرم شبکه اجتماعی خود یعنی Truth را دارد و در آن فعال است.

کد خبر 675587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha