روز گذشته برای معلمان و دانش‌آموزان هنرستان کار و دانش لیلی موفقیان روزی ناراحت کننده و در عین حال مایه مباهات بود. ناراحت کننده از این بابت که «زینب رحمتی» مدیر نمونه اداره آموزش‌وپرورش منطقه١٨ با تقدیر و مشیت الهی آسمانی شد و غرورانگیز بابت اهدای اعضای این انسان شریف به چند بیمار که برایشان حکم تولدی دوباره داشت.

معلم فداکار

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : نام بعضی از آدم‌ها را باید در کتاب اسطوره‌های شهر نوشت تا دیگران و نسل‌های بعد هم با آنها آشنا شوند، درست مثل مرحومه «زینب رحمتی» که عاشقانه در کنار دانش‌آموزان زیست و سرانجام نیز  به دیدار حق شتافت و آموزگار الفبای ایثار و فداکاری برای بچه‌های شهرمان شد.

مرحومه «زینب رحمتی»، مدیر هنرستان کار و دانش لیلی موفقیان، هنگام کار در مدرسه دچار عارضه مغزی شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان ندای حق را لبیک گفت.

او از جمله فرهنگیان پرتلاش و زحمتکشی بود که در سال تحصیلی ١٤٠٠-١٤٠١ به عنوان مدیر نمونه منطقه١٨ انتخاب و مورد قدردانی قرار گرفته بود.

با اهدای اعضای مرحومه «زینب رحمتی» که به خواست خودش و با توجه به پر کردن فرم اهدای عضو در زمان حیاتش انجام شد، چند بیمار که شرایط بسیار سختی را می‌گذراندند به زندگی برگشتند و از این پس می‌توانند از لحظه‌های حیاتشان بهترین استفاده را ببرند و شکرگزار پروردگار و دعاگوی این بانوی نیکوکار و فداکار باشند.

 طبق اعلام روابط عمومی اداره آموزش‌وپرورش منطقه١٨، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه «زینب رحمتی»  امروز، جمعه،  با حضور فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان و سایر شهروندان قدرشناس برگزار شد.

کد خبر 677600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    5 0
    خداوند رحمتش بفرماید و به خانواده محترمه صبر جمیل عنایت فرماید
  • سمیرا IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    4 0
    خدا رحمتشون کنه و به خانواده و فرزندان محترمشون صبر بده
  • علیرضا IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    5 0
    خدای مهربون روح این معلم عزیز رو با حضرت فاطمه(س) محشور کند