همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: بیش از 95 درصد خودروها در کشور بیمه شخص ثالث دارند. و آخرین مهلت برای بیمه تا پایان آذر ماه است.

سردار محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به نشست اخیر با بیمه مرکزی و برابر آمارهای موجود حدود 5/8 میلیون خودرو بیمه شده‌اند و امیدواریم مابقی خودروها نیز با پیگیری جدی پلیس نسبت به خرید بیمه اقدام کرده و احتمالا تعدادی که بیمه نشده‌اند یا فرسوده‌اند و یا این که قابلیت حرکت ندارند.

وی با اشاره به این که با اجرای طرح تسجیل خودروها و طرح ملی تعویض پلاک موتورسیکلت‌ها به طور فراگیر موتورسیکلت‌ها بیمه شوند، تصریح کرد: هم‌اکنون فروش خودرو و موتورسیکلت بدون بیمه‌نامه شخص ثالث ممنوع است و ارایه هرگونه خدمات اعم از تعویض پلاک، نقل و انتقال و ... بدون بیمه‌نامه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: بدین ترتیب با اقدامات پلیس راهور ناجا ظرف یکسال گذشته نفوذ بیمه از 70 درصد بیمه شخص ثالث خودروها به بیش از 95 درصد رسیده است.

وی گفت: خودروها و موتورسیکلت‌هایی که تا کنون موفق به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث نشده‌اند فقط تا دی ماه فرصت دارند تا نسبت به خرید بیمه بدون جریمه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: این دسته از خودروها و موتورسیکلت‌ها در غیر این صورت از دی ماه ضمن ملزم بودن به خرید بیمه باید جریمه‌های آنرا نیز پرداخت کنند؛ بنابراین توصیه اکید می‌شود که افرادی که تا کنون بیمه‌نامه شخص ثالث دریافت نکرده‌اند هرچه سریعتر نسبت به خرید بیمه اقدام کنند.

کد خبر 67665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز