سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دولت باید به سرعت اطلاعات سامانه حمایت معیشتی را به روز کند تا کسانی که مستحق دریافت یارانه هستند از این کمک‌های حمایتی بی‌بهره نمانند.

سجادی

همشهری آنلاین- حق شهروندی: سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با همشهری آنلاین با بیان اینکه اقدامی که دولت در جهت کمک مالی به مردم می‌کند پسندیده و قابل تقدیر است گفت: «مسئله‌ای که وجود دارد و وقتی مردم ما را می‌بینند بیشتر گلایه می‌کنند این است که در اِعمال یارانه‌های جدید بی‌نظمی زیادی دیده می‌شود و اطلاعات به روز نیست و بعضی از افرادی که مستحق کمک حمایتی هستند شامل دریافت یارانه نشده‌اند. دولت باید به سرعت اطلاعات را اصلاح کند. برای مثال، در همین سایت حمایت معیشتی، افرادی که حقوق کارگری دارند و مستاجرند شامل دریافت یارانه نمی‌شوند یا کسی که 10 سال پیش یک خودرو داشته هنوز آن خودرو جزو لیست دارایی‌ها اوست!»

سجادی با تاکید بر اینکه علاوه بر رفع سریع بی‌نظمی در واریز یارانه‌ها، به نظارت شدید و بی وقفه دولت بر بازار و قیمت‌ها هم نیاز است، می‌افزاید: «بسیاری از مردم جامعه ما به جز 10 تا 15 درصد، یا حقوق‌بگیرند یا درآمد بسیار محدودی دارند. در این وضعیت که مردم تحت فشار اقتصادی زیادی هستند. دولت باید همه نیروها و امکانات خود را بسیج کند تا اجناس یک‌دفعه چند برابر نشود و نظارتش را بر قیمت‌ها تشدید کند.

کد خبر 676389

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha