چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ برتر گفت: برای برگزاری دیدار تیم‌های ملوان و استقلال تهران تا آخرین لحظه صبر می‌کنیم اما اگر شرایط فراهم نشد در خصوص لغو آن تصمیم می‌گیریم

عزیز الله محمدی با بیان مطلب فوق به ایلنا گفت: سازمان لیگ تمام سعی و تلاش خود را به خرج داده تا تحت هر شرایطی مسابقات لیگ را به موقع و بر اساس برنامه بر گزار کند و اگر یک زمانی به دلیل شرایط بد آب و هوایی نتوانیم دیداری را برگزار کنیم از دست ما خارج است.

وی گفت: به طور مثال در ایتالیا هم دیدارهایی به دلیل بارندگی شدید لغو می‌شود و این یک امر اجتناب ناپذیر است با این وجود ما تا به امروز به غیر از یک دیدار که آنهم به دلیل بارندگی شدید انزلی بوده تمامی دیدارها را به موقع برگزار کرده‌ایم و انشاالله در ادامه نیز بر اساس برنامه، مسابقات را ادامه می‌دهیم.

عزیز محمدی در مورد لغو احتمالی دیدار پنجشنبه (16 آبان) ملوان و استقلال در انزلی گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده در انزلی بارندگی شدیدی در حال باریدن است ولی بر اساس قانون باید تا یکی دو ساعت به انجام مسابقه صبر کنیم و اگر داور مسابقه تشخیص داد که امکان برگزاری بازی فراهم نیست به ناچار بازی فردای دو تیم لغو خواهد شد و اگر امکان برگزاری آن روز بعد فراهم باشد که جمعه این مسابقه بر گزار می‌شود در غیراین صورت برنامه دقیق را اعلام خواهیم کرد.

ئییس سازمان لیگ گفت : البته هوا در انزلی به گونه‌ای است که اگر یک ساعت به مسابقه هم باران قطع شود زمین آماده برگزاری بازی خواهد بود ولی در هر حال از هم اکنون نمی‌توان نظر قطعی در باره لغو یا برگزاری بازی ملوان و استقلال صادر کرد.

دیدار تیم های استقلال و ملوان از هفته چهاردهم لیگ برتر در صورت مساعد بودن آب و هوا ساعت 15/14 فردا قرار است در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار شود.

کد خبر 67595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز