مسئولان شهرداری منطقه ١٦ در دومین روز از هفته سلامت به عیادت کودکان بستری در بیمارستان آیت‌الله کاشانی، محله خزانه بخارایی، رفتند و با اهدای اسباب‌بازی لحظه‌های شاد و دلنشینی را برای بچه‌های بیمار رقم زدند.

عیادت از کودکان در بیمارستان

همشهری آنلاین - مریم قاسمی : وارد بخش کودکان بیمارستان آیت‌الله کاشانی که شوید و روی تخت‌ها نگاه بیندازید، می‌بینید که چه تعداد بیمار در اینجا بستری‌اند. بچه‌هایی که از نقاط مختلف تهران و حتی شهرستان‌ها برای درمان به این بیمارستان آمده‌اند و معلوم نیست چه زمانی از تخت بیمارستان و درد ناشی از بیماری‌شان رها شوند. بنابراین، می‌توان با عیادت و مهربانی کردن به این کودکان، دل آنها را شاد و اعتمادبه‌نفسشان را برای شکست دادن بیماری بالا برد، درست مانند اقدام شایسته مسئولان شهرداری منطقه ١٦ که یک‌روز متفاوت و زیبا را برای بچه‌های بیمار این بیمارستان ساختند؛ مسلما بچه‌ها خاطره شیرین این‌روز را برای همیشه به خاطر می‌سپارند.

 اهدای اسباب‌بازی‌ به کودکان بستری در بیمارستان آیت‌الله‌کاشانی | یک‌ روز متفاوت برای بچه‌های بیمار

«هادی ملازاده»، شهردار ناحیه ٣ منطقه ١٦، که با همراهی مدیران مستقر در این ناحیه به عیادت کودکان بستری‌شده در بیمارستان آیت‌الله کاشانی رفته، درباره این برنامه گفت: «هدفمان این بود که با اهدای اسباب‌بازی به کودکان بیماری که پاک‌ترین آفریده خدا هستند، شادی و خوشحالی را به دل‌های آنان هدیه کنیم. در واقع این بچه‌ها حق دارند که بازی کنند و اوقات شاد و مفرحی داشته باشند. چه‌بسا که این بچه‌ها به دلیل بیماری و تحمل درد و رنج طول درمان نیاز بیشتری به توجه و محبت داشته باشند.»

 عیادت مسئولان شهرداری منطقه ١٦ از بخش کودکان و اهدای اسباب‌بازی‌های متنوع مثل ماشین و عروسک به آنها، مورد استقبال کادر درمان بیمارستان آیت‌الله کاشانی و همچنین والدین بچه‌های بیمار بستری در این مرکز درمانی قرار گرفت.

کد خبر 675544

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مونا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 0
    خدا خیرتان بدهد دل بچه ها رو شاد کردید