دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: راهپیمایی روز ۱۳ آبان سال ۸۷ با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیست و هشتمین سالروز تسخیر انقلابی سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در هوایی بارانی و توام با شور جوانی و دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش مهر مجری مراسم در آغاز از دانش آموزان و شرکت کنندگان مراسم خواست فقط در محل‌های از پیش تعیین شده و با هماهنگی، اقدام به آتش زدن پرچم آمریکا کنند، پرچم‌های آمریکا و اسرائیل در دو قسمت جداگانه آقایان و خانم‌ها به آتش کشیده شد که یکی از داغ‌ترین صحنه‌های مراسم خصوصا برای عکاس‌ها بود، مجری مراسم در هنگام آتش کشیدن پرچم آمریکا تاکید کرد: "حساب مردم آمریکا از دولت آمریکا جدا است."

حاج بخشی مثل همیشه با تفنگ گرینوف و پرچم سبز بزرگ در مراسم حاضر بود، خبرگزاری رویتر با حاج بخشی مصاحبه مفصلی انجام داد، البته نیاز به گفتن نیست که "آقا دوربینی " هم مثل همیشه، با شناسایی بهترین نقطه استقرار در مقابل دوربین‌ها در مراسم حاضر بود!

گروه موزیک ارتش سرود "آمریکا، مرگ به نیرنگ تو" و "ای ایران" را برای حضار اجرا کردند که با تشویق و استقبال دانش آموزان مواجه شد.

کارگاه نقاشی خیابانی با موضوع سیزده آبان و استکبار جهانی در گوشه‌ای از خیابان آیت‌الله طالقانی شاهد هنرنمایی دانش آموزان با ذوق تهرانی بود.

کد خبر 67356

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز