دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شاخص بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه ۱۳ آبان، ۳۱.۲ واحد رشد را تا ساعت ۱۲ در کارنامه خود به ثبت رساند.

شاخص بورس (شاخص قیمت و بازده نقدی) به دنبال این رشد به رقم ۴۰ هزار و ۹۸۹ واحد رسید و شاخص قیمت (شاحص کل قیمت سهام) هم تا این لحظه با ۷.۷۵ واحد رشد خود را به ۱۰ هزار و ۱۸۵ واحد رساند.

در این روز تا لحظه تکمیل این گزارش فولاد مبارکه، کشتیرانی و مخابرات صدر جدول تقاضا را از آن خود کردند و در جدول عرضه نیز گل‌گهر، چادرملو و سرمایه‌گذاری امید در مقام‌های اول تا سوم ایستادند.

براین اساس تا ساعت تنظیم این گزارش ۳۶۷ دستور خرید برای ۱۳ میلیون سهم فولاد مبارکه به ارزش ۳۰.۵ میلیارد ریال و نیز ۴۰۸ دستور خرید برای ۳.۶ میلیون سهم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ارزش ۱۰.۷ میلیارد ریال صادر شد و ۱۵۶ نفر هم برای خرید ۴.۲۸ میلیون سهم شرکت مخابرات به ارزش ۷.۴۵ میلیارد ریال اقدام کردند.

از سوی دیگر یک هزار و ۴۹۱ نفر امروز در صف فروش ۹.۳۶ میلیون سهم گل‌گهر به ارزش ۲۴۳.۷۳ میلیارد ریال ایستادند و یک هزار و ۸۱۰ نفر طی معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران تا ساعت ۱۲، هم حدود ۱۳.۸ میلیون سهم چادرملو به ارزش ۱۷۷ میلیارد ریال را به فروش گذاشتند.

تعداد یک هزار و ۱۱۴ دستور فروش نیز تا این لحظه برای ۳۱.۳۵ میلیون سهم مدیریت سرمایه‌گذاری امید به ارزش ۱۷۰.۵ میلیارد ریال در سیستم‌های رایانه‌ای کارگزاری‌ها وارد شد. [مفاهیم پایه بورس: کارگزار بورس]

کد خبر 67349

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز