دوشنبه ۶ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سهام ۳ شرکت فولاد مبارکه، مخابرات و کشتیرانی، روز دوشنبه ۶ آبان، پرطرفدارترین سهام بورس بود.

در این روز تا ساعت ۱۱:۲۲، ۴۱۱ دستور خرید برای ۱۱.۲ میلیون سهم فولاد مبارکه به ارزش ۲۵.۸۵ میلیارد ریال، ۳۸۴ دستور خرید برای ۱۴.۳ میلیون سهم شرکت مخابرات به ارزش ۲۴.۸۶ میلیارد ریال و ۴۹۷ دستور خرید برای ۴.۶ میلیون سهم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ارزش ۱۳.۴۲ میلیارد ریال صادر شد.

در سوی دیگر بازار نیز همچون روزهای اخیر، پالایش نفت اصفهان با یک هزار و ۴۷۲ دستور فروش برای ۱۱.۶۸ میلیون سهم به ارزش ۷۲ میلیارد ریال صدر نشین بود.

همچنین تا لحظه تکمیل این گزارش ۴۵۷ نفر در صف فروش ۹.۱۲ میلیون سهم ملی صنایع مس به ارزش ۴۷.۸۶ میلیارد ریال ایستادند و ۳۴۹ نفر نیز برای فروش ۲.۵ میلیون سهم پتروشیمی خارک به ارزش ۳۷.۲۵ میلیارد ریال اقدام کردند.

ارزش دستور فروش‌های صادر شده برای سهام فولاد خوزستان و پتروشیمی فن‌آوران، در معاملامت امروز بورس اوراق بهادار تهران تا ساعت ۱۱:۲۲ به ترتیب ۳۰.۳۶ میلیارد ریال و ۲۰.۵ میلیارد ریال برآورد شد.

شاخص بورس (شاخص قیمت و بازده نقدی) در حال حاضر با ۵۰.۳ واحد افت به ۴۱ هزار و ۵۹۸ واحد رسیده و شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) هم ۱۲.۵ واحد کاهش را تجربه کرده و به ۱۰ هزار و ۳۳۶ واحد بازگشته است.

کد خبر 66766

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز