یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

فلوریدا: یک خانواده آمریکایی برای فرار از پرداخت مالیات دست به اقدام عجیبی زدند.

 این خانواده پس از سال 1990 مالیات پرداخت نکرده و اعلام کردند یک کشور مستقل هستند. در طول این سال‌ها اداره مالیات بار‌ها برای آنها اخطار فرستاد تا مالیات عقب‌مانده خود را پرداخت کنند اما آنان همچنان تاکید می‌کردند که خانه آنها یک کشور مستقل است و بر این ادعای واهی پافشاری می‌کردند.

سرانجام ماموران اداره مالیات به در خانه این زوج رفتند  و خانه‌ای را که آنها ادعا می‌کردند یک کشور است در مقابل بدهی مالیاتی آنها توقیف کردند.

گفتنی است این زوج که هم اکنون بی‌خانمان شده‌اند، اقدام اداره مالیات را غیرقانونی توصیف کرده و قصد دارند از این اداره شکایت کنند.

پلیس سارق

نیویورک: یک مامور پلیس نه تنها در یک قنادی  با سوءاستفاده از لباس فرم خود یک قهوه مجانی خورد، بلکه از این مغازه چند شیرینی برداشت و آنها را در جیب کتش گذاشت.

گفتنی است این مرد 55 ساله دست کم 17 بار از این قنادی سرقت کرده  اما صاحب آن جرات نمی‌کرده موضوع را به پلیس اطلاع دهد.

اما سرانجام او به ستوه آمد و فیلم سرقت‌های مکرر این مامور را به اداره پلیس فرستاد. هرچند این پلیس سارق در آغاز همه اتهامات را تکذیب کرد اما پس از مشاهده فیلم نتوانست عمل خود را کتمان کند.

این درحالی است که شیرینی‌های سرقت شده قیمت زیادی نداشتند و این پلیس هم وضعیت مالی خوبی داشته و به گفته خودش تنها برای تجربه هیجان سرقت، دست به این اقدام می‌زده است.

از سوی دیگر، صاحب قنادی  قصد دارد موضوع را در دادگاه پیگیری کند.

محافظت از آگهی‌ها

نیویورک: مردی که از سرقت مکرر آگهی‌های  نصب شده در حیاط خانه‌اش کلافه شده است از این پس با سیستم ویژه‌ای از آنها مراقبت خواهد کرد.

این مرد که مهندس برق است دور تا دور حیاط خانه‌اش را سیم‌خاردار کشیده و آنها را به جریان برق متصل کرده است تا هرکسی که قصد ورود به حیاط را داشته باشد در جا خشک شود. 

موزه پرطرفدار

برلین: یکی از سرویس های بهداشتی شهر مونیخ که اخیرا به موزه تبدیل شده است در نخستین روز‌های افتتاح خود، صد‌ها بازدید کننده داشت.

این سرویس بهداشتی در سال 1894 به منظور کمک به افراد بی‌خانمان و بی‌بضاعت ساخته شد.

این سرویس تا سال 1992 مورد استفاده عموم قرار می‌گرفت اما از آن پس بسته شد چون به ندرت  استفاده  می‌شد.

نامزد کلاهبردار

منهتن: مرد شیادی که خود را مهندس معمار معرفی کرده و با یک زن جوان نامزد کرده بود به دام پلیس افتاد.

این مرد به همسر آینده خود گفت که در کار طراحی داخلی منازل تبحر دارد و می‌خواهد به عنوان هدیه ازدواج به طور مجانی خانه نامزدش را طراحی کند.

با این حال وی تاکید کرد که هزینه وسایل را از او دریافت خواهد کرد. زن جوان هم قبول کرد و چکی برای خرید لوازم به شوهر آینده‌اش داد.

اما مرد شیاد کابینت‌های خریداری شده برای خانه را که ارزش آنها 10 هزار دلار بود، سرقت کرد و به جای آن ارزان‌ترین نوع کابینت دست دوم را نصب کرد.

او حتی چند تخته فرش ابریشم هم خریداری کرد و پول آنها را از همسرش‌گرفت اما در کمال آرامش آنها را با نمونه‌های تقلبی عوض کرد.

البته این زن  به هیچ وجه متوجه کلاهبرداری نامزدش نشد و تنها زمانی به اصل ماجرا پی برد که خانواده‌اش برای نخستین بار به خانه او آمدند.

کد خبر 67288

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز