برای آشنایی بیشتر نسل جدید با راه‌اندازی کسب کارهای نوین و دانش‌بنیان و همچنین چالش‌های کارآفرینی هر هفته همایش سه‌شنبه‌های کارآفرینی در مجتمع شهید حبیب غنی‌پور برگزار می شود.

بهاره خسروی / محله

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : در این برنامه که با مشارکت شهرداری منطقه ۱۰ برای توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان و همچنین ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغالزایی تدارک دیده شده است ؛ صاحبان کسب و کار و سایر افراد حضور پیدا می‌کنند و هر هفته درباره یک موضوع مشخص مرتبط با حوزه کارآفرینی و توسعه فردی بحث و تبادل نظر انجام می‌شود.

مدیر مجموعه استارت آپی ذوق در این باره توضیح می دهد: «میهمانان کارآفرین این همایش از تجربیات، مشکلات و چالش‌های مسیر موفقیت خود صحبت می کنند و سایر افراد می‌توانند از این تجربیات با ارزش استفاده کنند؛ چرا که هر کارآفرین با چالش‌های مختلفی در مسیر خود رو به رو می‌شود و باید مشکلات زیادی را پشت  گذارد. افراد مختلفی که در این همایش‌ شرکت می‌کنند می‌توانند با این چالش ها و مشکلات از قبل آشنایی پیدا کنند تا سرعت عمل بیشتری برای توسعه کسب و کارها و رسیدن به موفقیت کسب کنند.»

به گفته «محمد مهدی ذوالفقاری»، یادگیری نکات آموزشی لازم برای ورود به دنیای کارآفرینی لازم است. همچنین افراد می‌توانند در این همایش شبکه‌سازی انجام بدهند و با سایر افراد هم‌صنف خود علاوه بر تبادل نظر ارتباط موثری هم برقرار کنند.

حضور کارآفرینان اصناف مختلف از دیگر ویژگی و مزایای همایش سه‌شنبه‌های کار آفرینی است که ذوالفقاری به آن اشاره می کند و در ادامه می گوید: «در این همایش انواع کسب و کار و افراد مختلف حضور پیدا می کنند و بارها مشاهده شده است که ارتباط‌گیری و شبکه‌سازی در این همایش‌ها باعث رفع شدن خیلی از مشکلات کسب و کارها و یا رشد آنها شده است. همچنین شرکت کنندگان در این همایش می‎‌توانند آزادانه در بحث شرکت کنند و اظهار نظر کنند و نکات مبهم کسب و کارشان را از صاحبان کسب و کارها بپرسند. شرکت در این همایش برای عموم رایگان است.»

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای حضور در این همایش روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۵ می توانند به نشانی: خیابان قزوین، خیابان بنکدار، جنب بوستان تهرانی ، مجتمع شهید «حبیب غنی‌پور» مراجعه کنند.

کد خبر 672327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha