مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

گروه شهری: در نشست مشترک شورای اسلامی شهر تهران و هیأت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولید‌کنندگان و فروشندگان مبل استان تهران، در بازار مبل یافت‌آباد اعلام شد که پل امین‌الملک به‌دلیل نداشتن کارایی، جمع‌آوری می‌شود.

در این جلسه که خسرو دانشجو و هادی ساعی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، معاونان و مدیران شهرداری و تعدادی از مسئولان شهری حضور داشتند مسائل و مشکلات منطقه یافت‌آباد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

درابتدای جلسه علی انصاری رئیس انجمن به نمایندگی از سوی تجار و کسبه منطقه 17، بازار مبل و بازار امین‌الملک، از توجه و اهتمام جدی اعضای شورای شهر تهران و مسئولان منطقه، به حل مسائل و مشکلات این منطقه تشکر و قدردانی کرد  و گفت: منطقه 17 شهرداری که بازار مبل و بازار پوشاک به موازات یکدیگر 15 هزار واحد صنفی را در خود جای داده است، یکی از قطب‌های اصلی با ظرفیت بالای اقتصادی پایتخت محسوب می‌شود و از این حیث نیازمند توجه جدی است.

انصاری با بیان اینکه این منطقه دارای بالاترین تراکم جمعیت و بافت فرسوده است از تصمیم دولت و شهرداری درخصوص حل بزرگ‌ترین معضل منطقه یعنی انتقال ریل راه‌آهن موجود در منطقه به زیر زمین و نیز عملکرد شهرداری منطقه، درخصوص رفع مشکل ترافیکی تشکر و قدردانی کرد.

پل امین الملک کارایی ندارد

خسرو دانشجو عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: شورای اسلامی شهر تهران، بنا به رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده دارد تمامی هم خود را با همکاری شهرداران مناطق و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط برای ایجاد یک زندگی مناسب و شایسته برای شهروندان تهرانی مصروف خواهد کرد.

دانشجو  افزود: پل امین‌الملک روزی برای رفاه و آسایش اهالی منطقه احداث شد و با توجه به‌نظر کارشناسان مبنی بر نداشتن کارایی و استفاده نکردن مردم از آن، درصورت لزوم برای رفاه بیشتر مردم و کسبه جمع‌آوری می‌شود.

هادی ساعی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران، بهره‌مندی مناسب مردم شهر تهران از امکانات ایجاد شده را حق شهروندان تهرانی عنوان کرد و گفت: امیدوارم در آینده نزدیک با رفع مشکلات بر شمرده شده، شاهد ترافیکی روان برای سهولت دسترسی مردم به بازار این منطقه باشیم.

براساس این گزارش، حسن آقائی، مدیرکل مهندسی و ایمنی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک تهران قول داد با بررسی دقیق کارشناسانه، ظرف مدت کمتر از 45 روز جمع‌آوری پل امین‌الملک را اجرایی کند.

در این جلسه حجت‌الله ‌ملاصالحی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 17 تهران نیز نصب تابلوها و عقب نشینی سوزن بانی کنار ریل را از اقدامات آینده شهرداری این منطقه دانست.

کد خبر 67108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز