مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

گروه شهری: در مراسم افتتاح فروشگاه شهروند در خانی‌آباد نو ، شهردار تهران از احداث زیباترین پل خاورمیانه تا پایان سال‌جاری در کنار پل قدیمی جوادیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، پل در دست ساخت جوادیه به طول 150 متر به‌صورت کابلی بوده و از میان صدها طرح پیشنهادی در مسابقه طراحی برگزیده‌شده و هم‌اکنون در دست ساخت است.

از اواخر سال گذشته، عملیات ساخت پل کابلی جوادیه آغاز شده‌است. زیباترین پل خاورمیانه با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد ریال و به‌صورت ساخت قطعات در کارگاه و نصب در محل تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدباقر قالیباف پس از افتتاح مرکز خدماتی، تفریحی و فرهنگی فروشگاه‌ شهروند خانی‌آبادنو ، گفت: امیدوارم بتوانیم مجموعه شهروند را توسط بخش خصوصی در زمینه شعب، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه لایحه توسعه شهروند در دستور کار شورا قرار دارد، تصریح کرد: شهروند را توسعه می‌دهیم تا در آینده نه چندان دور شهروند پای خود را از شهر تهران بیرون بگذارد و در مجموعه کشور و حتی خارج از کشور فعالیت کند.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش خود برای کاهش فاصله شمال و جنوب شهر، ابراز داشت: در زمینه فضای سبز و سرانه‌های ورزشی و خدماتی اقدامات خوبی در حوزه جنوب شهر انجام شده؛ به‌طوری که از 500 زمین چمنی که در سطح شهر ایجاد کردیم 300 زمین در جنوب شهر وجود دارد.

کد خبر 63361

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز