مدیر شبکه نسیم درباره‌ علت تعطیلی برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و در عین حال بازگشت این برنامه به آنتن توضیحاتی را بیان کرد.

سروش صحت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا خوشرو درباره‌ علت تعطیلی «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و بازگشت این برنامه به آنتن، گفت: طبیعتا همه‌ برندها و برنامه‌های پرمخاطب سازمان سرمایه‌های صداوسیما هستند که هم برای حفظشان برنامه‌ریزی خواهد شد و هم برای ارتقاء فرمی و محتوایی‌شان.

اتاق فکرهایی در شبکه وجود دارند که تأملات را انجام می‌دهند که چگونه فرم و محتوای برنامه ارتقاء پیدا کند تا در این دوره جدید که در سازمان هستیم هم کیفیت برنامه بهتر شود و هم از لحاظ محتوایی متفاوت‌تر باشد. این تاخیرها و تأملات به این دلیل است و هیچ اتفاقی برای هیچکدام از برندهای سازمان به ویژه برنامه «کتاب باز» در شبکه نسیم نیفتاده است.

مدیر شبکه نسیم توضیح داد: برنامه «کتاب باز» به جهت اینکه فصل گذشته ۲۲۰ قسمتِ نفس‌گیر را داشته، در حال حاضر در دوره استراحت به سر می‌برد. حال در این تایم استراحت، اتفاقاتی هم در سازمان صداوسیما افتاده مبنی بر دوره تحول محتوایی که آن را در پیش داریم.

خوشرو درباره‌ همکاری این شبکه با سروش صحت نیز توضیح داد: یک برنامه، مجموعه‌ای از عوامل را شامل می‌شود. آقای صحت هم در چند فصل از برنامه حضور داشتند و زحمات زیادی کشیدند و در حال حاضر نیز در فضای آثار نمایشی مشغول کار هستند. ایشان از سرمایه‌های تلویزیون و سینما هستند و از نظر حضور شخصِ ایشان مشکلی نیست؛ بلکه بحث به لحاظ فرمی و محتوایی است که بررسی‌هایی اتفاق می‌افتد که بتوانیم برنامه را با کیفیت بیشتر و محتوای غنی‌تر تولید کنیم. بر این اساس همه عناصر برنامه‌سازی در این تأملاتی که در اتاق فکر صورت می‌گیرد، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که چگونه این برنامه بهتر از قبل ادامه پیدا کند.

او در پایان با تاکید بر تداوم برنامه «کتاب باز» در شبکه نسیم، تاکید کرد: برنامه «کتاب باز» مجموعه‌ای از عناصر را دارد که مجری یکی از آن عناصر است. قطعا با همکاری تیم تولید و عناصر فعلی برنامه، بررسی و ارتقاء‌ها صورت خواهد گرفت. بررسی هم اینگونه نیست که گروه دیگری آن را انجام دهند، بلکه با یک تعامل مشترک و توسط خود گروه؛ این اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 671052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    68 3
    این برنامه از معدود برنامه های پر محتوا بدون خط و خطوط و دلپذیر صدا و سیما است . و آقای صحت بسیار بسیار خوش درخشیدند و تفاوت تفکر را به نمایش گذاشتند. موفق باشند.
    • خودمونی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      43 6
      صدا وسیما بار اولش نیست که برنامه های موفق رو حذف و نابود میکنه . توجیه نفرمایین
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    33 4
    نه، خداکند جناب صحت حذف نشوند آمدن اقای صحت بعد از چند مجری معروف چقدر این برنامه را متحول کرد، در سری های قبل چقدر ایشان عالی بودند و چقدر زحمت کشیدند و بدون ایشان برنامه لطف خود را از دست میدهد
  • گمنام IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    40 2
    عمیقترین و زیباترین برنامه فرهنگی بود که حیف حذف شد
  • عاطفه IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    27 1
    به نظر من تنها زمانی این برنامه جذاب و دلنشین بود که فقط و فقط با اجرای بی نظیر و صدای دلنشین آقای سروش صحت اجرا می‌شد، بدون ایشون قطعا دیگه این برنامه رو نخواهم دید
  • حسن IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    33 4
    الکی بهانه نیارید چون مثل عادل عزیز مردم دوستش دارن این‌را هم حذف کردن توی این مملکت ما هرکس یه کمی مردمی شد حذف شد وسلام تمام
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    27 2
    برای این که برنامه کتاب باز بهتر بشه از فروغی مدیر دانشمند شبکه ۳ کمک بگیرید!!!
  • حاج قلیچ IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    30 2
    ترجمان سخنان گوهر بار مدیر محترم شبکه نسیم : از جناب «صحت» ممنانیم !! بهتره بره استراحت کنند!!
  • فاطمه IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    25 6
    اگر حذف نمیشد قطعا شگفت زده میشدیم خدا رو شکر که خیلی وقته تلویزیونم خاموشه......
  • اکبری IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    27 1
    واقعا متاسفم از صدا و سیما که هر برنامه ای از شبکه های این رساله پربیننده میشه سریع به اقدام به حذف آن میشوند مثل برنامه نود، برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت خیلی خیلی عالی و بدون نقص بود من که عاشق این برنامه با اجرای سروش هستم
  • حامد IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    22 2
    نمی خواد برنامه را غنی تر کنید. آخرین باری که اومدین غنی کنین منجر به حذف فردوسی پور شد.