«ستارگان هنر ایران» برای آزادسازی جمعی از زندانیان با ۳ تیم در مسابقات فوتسال (گل کوچک) دریاچه شهدای خلیج فارس پا به توپ شده‌اند.

ستارگان هنر ایران

همشهری آنلاین - مریم باقرپور: این شب‌ها مسابقات گل کوچک جام رمضان با هدف آزادسازی زندانیان دیه در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج‌فارس (چیتگر) در حال برپایی است. در این مسابقات ۱۶ تیم از جمله پرسپولیس، استقلال، رسانه، آتش‌نشانی، قلم ورزش و... شرکت کرده‌اند و در این میان بیشترین شرکت‌کنندگان از باشگاه «ستارگان هنر ایران» است که با ۳ تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور و تاکنون یک تیم آن هم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته است. «هومن جوادی» مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران دراین‌باره می‌گوید: «مسابقات گل کوچک، توسط شبکه ورزش درقالب جام رمضان و با هدف آزادسازی زندانیان در حال برگزاری است. با توجه به اینکه باشگاه ستارگان هنر ایران از زمان شکل‌گیری حضور مستمر در مسابقات خیریه دارد، با این هدف که بتوانیم نقشی در این کار خیر داشته باشیم در این دوره رقابت شرکت کردیم. به ویژه این مسابقات که برای آزادسازی زندانیان دیه است.»

فیلم و عکس | تلاش سیدجواد هاشمی تا کامبیز دیرباز و پویا امینی برای کمک به حبسی‌های خاص | رقابت ستارگان هنر ایران برای آزادسازی زندانیان دیه

با توجه به محل برپایی مسابقه، علاوه بر بازیکنان حضور تماشاچیان و تشویق کنندگان تیم‌ها نیز چشمگیر است. جوادی دراین‌باره می گوید: «با توجه به اینکه مسابقه در محدوده دریاچه شهدای خلیج‌فارس برگزار می‌شود، علاوه بر افراد دعوت شده، تاکنون تعداد زیادی از تماشاچیان، شهروندانی بودند که برای تفریح به بوستان آمده و تا نیمه‌های شب به تماشای رقابت‌ها نشسته‌اند.»

مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران برپایی این مسابقات را قابل توجه می‌داند و می‌افزاید: «از مدت‌ها پیش مسابقات گل کوچک زیاد برگزار نمی‌شد و حالا برپایی آن موجب افزایش شور و نشاط میان تیم‌ها شده است. حتی تیم ستارگان هنر ایران فراتر از انتظار ظاهر شده و در ۷ مسابقه ۱۵ گل به ثمر رسانده‌ که «کامبیز دیرباز»، «هوتن جوادی»، «علی لهراسبی»، «پویا امینی»، «سامان صفاری»، «احمد محمدی»، «سپهر غفارپور» و «سعید ترابی» زنندگان گل‌ها بودند.»

این مسابقات از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج‌فارس با حضور تیم‌های مختلف برگزار شد و پیش‌بینی شده این برنامه از روز ۵ اردیبهشت ماه تا عیدسعید فطر شب‌ها از شبکه ورزش به نمایش دربیاید.

به گفته جوادی از باشگاه ستارگان هنر ایران در این رقابت‌ها کامبیز دیرباز، علی لهراسبی، هومن و هوتن جوادی، پویا امینی، بهرنگ علوی، سید جواد هاشمی، مجتبی پوربخش، امیر عباس گلاب، گرشا قباد، حسین توکلی، فردین ناجی، سعید ترابی، احمد محمدی، سامان صفاری، سپهر غفارپور به نمایندگی از اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران جضور دارند.

کد خبر 671002

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha