«سقف کهکشانی» برای ارتقای منظر شهری در شب به نمادهای «خیابان لبخند» بلوار دادمان منطقه۲ افزوده می‌شود.

خیابان لبخند

همشهری آنلاین- مریم باقرپور: رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: «اکنون خیابان لبخند با توجه به نمادهای جذابی که در آن جانمایی شده، یکی از مقاصد گردشگری شهروندان است به گونه‌ای که بسیاری برای گرفتن عکس یادگاری با چاق و لاغر، شخصیت‌های کمدی ایران و جهان از راه‌های دور به این منطقه مراجعه می‌کنند و در فضای مجازی هم عکس‌های زیادی از آنها دیده می‌شود. اما این مکان در شب قابلیت عکاسی زیادی نداشت به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا با نورپردازی جدید، خیابان لبخند فضای دیدنی‌تری داشته باشد.»

 خودروی چاق و لاغر با کلاه قرمزی برگشت | سلفی با «سقف کهکشانی» در خیابان لبخند

«شایان جعفرنژاد» با اشاره به اینکه در طرح جدید، کهکشان‌ها با نورپردازی خاص به نمایش گذاشته می‌شوند افزود: «در این نورپردازی از ریسه‌های رنگی در محیطی به عرض ۱۰ و طول ۱۰۰‌متر استفاده می‌شود و به‌زودی هم طرح اجرایی آن تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.»

ژیان چاق و لاغر با کلاه قرمزی برگشت | سلفی با «سقف کهکشانی» در خیابان لبخند

او در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین درباره بازگشت خودرو ژیان چاق و لاغر نیز تأکید کرد: «این خودرو در اثر گذر زمان تخریب شده بود و پس از انتقال به انبار بازسازی شد. حالا هم به همراه نقش‌هایی از برنامه‌های کودک کلاه قرمزی و پسر خاله، شخصیت‌های خانه مادربزرگه و... بر روی شیشه‌هایش در مکان سابق جانمایی شده است.»

 خودروی چاق و لاغر با کلاه قرمزی برگشت | سلفی با «سقف کهکشانی» در خیابان لبخند

خیابان لبخند در شهرک غرب، بلوار پاک‌نژاد، بلوار دادمان قرار دارد.

کد خبر 670641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمان IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    2 1
    پراید هم یه نوع ژیان کره ایه