زننده ۲گل آلومینیوم مقابل پرسپولیس گل‌هایش را به پدر و مادرش و استقلالی‌ها تقدیم کرده اما از دست فرهاد مجیدی ناراحت است.

محمدرضا آزادی

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم اراک یک شب فوق‌العاده را در ورزشگاه آزادی سپری کرد. او در شبی که پرسپولیس یکی از تلخ‌ترین شکست‌های چند سال اخیر را تجربه کرد، ۲گل برای آلومینیوم به ثمر رساند و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. آزادی حتی می‌توانست عملکرد خوب خودش را با گل کردن پنالتی تکمیل کند ولی ضربه این بازیکن توسط احمد گوهری دروازه‌بان پرسپولیس مهار شد. آزادی درخصوص برد به‌یادماندنی تیمش برابر پرسپولیس به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داده است.

*آلومینیوم یک نتیجه فوق‌العاده در ورزشگاه آزادی گرفت. در مورد برد مقابل پرسپولیس چه صحبتی داری؟

می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی خیلی انگیزه داشتیم که برنده شویم. جو بازی هم خوب بود و حضور هواداران ۲ تیم هم بازی را جذاب‌تر کرده بود. خیلی خوشحالم که در این بازی مهم به پیروزی رسیدیم و شایستگی خودمان را نشان دادیم. پرسپولیس هم تیم خوبی است و در لحظاتی از بازی به ما فشار آورد ولی ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، خصوصا در نیمه دوم. البته این را هم بگویم که پنالتی پرسپولیس به هیچ عنوان درست نبود و تصمیمی که داور گرفت کار ما را سخت‌تر کرد.

*در مورد درخشش خودت صحبت کن. فکر می‌کردی ۲گل بزنی؟

فقط خدا را شکر می‌کنم و گل‌هایم را به پدر و مادرم و همچنین هواداران استقلال تقدیم می‌کنم.

*بعد از بازی گفتی که دوست داری در فینال با استقلال روبه‌رو شوید. آیا با گفتن این جمله برای استقلال کری خواندی؟

خیر، من در استقلال حضور کوتاه‌مدتی داشتم و درنهایت جدا شدم. شرایط در آنجا آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت و به همین خاطر دوست داشتم در فینال با استقلال روبه‌رو شویم تا بتوانم خودم را نشان دهم.

*از فرهاد مجیدی ناراحتی؟

نمی‌توانم بگویم ناراحت نیستم چون در استقلال به من اعتماد نشد.

*به استقلال گل بزنی خوشحالی می‌کنی؟

خیر.

*نکته جالب در مورد تو این است که در تراکتور شاگرد یحیی گل‌محمدی بودی. او در سال۹۶ تو را به تراکتور آورد، درست است؟

بله، من در تیم امید بودم که آقایحیی مرا به تیم بزرگسالان آورد. در واقع ایشان مرا به فوتبال ایران معرفی کرد و در پیشرفت من نقش مهمی داشت.

*چرا پنالتی را گل نکردی؟ به‌نظر خودت ضربه‌ را خوب زدی؟

بله، من خوب به توپ ضربه زدم و گلر هم واکنش خوبی از خودش نشان داد. فکر می‌کنم باید بیشتر به توپ زاویه می‌دادم ولی حیف شد که هت‌تریک نکردم. دوست داشتم سومین گل را هم بزنم ولی قسمت نشد.

*در مورد بازی بعدی با خلیج‌فارس ماهشهر چه صحبتی داری؟

آنها چند تیم لیگ برتری را حذف کرده‌اند و به هیچ عنوان نباید این تیم را دست‌کم بگیریم. این بازی‌ها خطرناک هستند و باید با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم تا از این مرحله هم عبور کرده و درنهایت به فینال برسیم. ما تیم خیلی خوبی داریم و امیدوارم در این جام قهرمان شویم.

*گویا پرسپولیس در نیم‌فصل با تو مذاکره کرده بود. چرا درنهایت حضورت در این تیم منتفی شد؟

زیاد دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. من الان بازیکن آلومینیوم هستم و خوشحالم که در این تیم فوتبال بازی می‌کنم. امیدوارم در ادامه بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر، بازیکن مؤثری برای تیمم باشم.

کد خبر 669277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha