هافبک نساجی که از استقلال به‌صورت قرضی راهی تیم قائمشهری شده است، تأکید می‌کند که برابر تیم سابقش انگیزه زیادی خواهد داشت.

متین کریم‌زاده

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

نساجی قائمشهر امشب در حالی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که شاگردان ساکت الهامی در ۲ بازی لیگ برتر برابر شاگردان فرهاد مجیدی شکست نخورده‌اند. آن ۲ بازی با تساوی به پایان رسید ولی مسابقه امشب باید برنده داشته باشد. نکته جالب در این بازی تقابل متین کریم‌زاده با استقلال است. او در نیم‌فصل به‌صورت قرضی از جمع آبی‌پوشان جدا شد و انگیزه زیادی دارد تا مقابل تیم سابقش بدرخشد. کریم‌زاده در آستانه این بازی به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داده است.

*شما نخستین بازی سال جدید را با شکست برابر فولاد آغاز کردید. الان شرایط تیم چطور است؟

ما در بازی با فولاد چند بازیکن خودمان را به همراه نداشتیم و البته گل اول تیم حریف هم در شرایط آفساید به ثمر رسید. در بازی با پرسپولیس و سپاهان هم از اشتباهات داوری ضرر کردیم و این مسائل واقعا طبیعی نیست. این تیم پرطرفدار است و خیلی‌ها با شکست نساجی گریه می‌کنند و بازیکنان هم وقتی شکست می‌خوریم احساس بدی دارند. عذرخواهی یا محرومیت داور هم فایده‌ای برای تیم ما ندارد. بعضی‌ها می‌گویند نساجی اول لیگ از داوری سود برده ولی فکر می‌کنم از یک طرف دوازده سیزده امتیاز را بابت اشتباهات داوری از دست دادیم. با این حال الان شرایط تیم خوب است و چند روز پیش هم مالک باشگاه با حضور در تمرینات برای بازی با استقلال به ما انگیزه داد.

*نظرت در مورد بازی امشب چیست؟

بازی حذفی با لیگ برتر خیلی فرق دارد. ما قطعا بازی سختی داریم و استقلال هم تیم بسیار خوبی است. با این حال ما هم روی قهرمانی در جام‌حذفی مثل دیگر تیم‌ها حساب باز کرده‌ایم و هدفی جز برد نخواهیم داشت. ما می‌خواهیم شانس خودمان را برای قهرمانی امتحان کنیم. فکر می‌کنم این بازی جذاب‌تر از مسابقه‌ای باشد که ۲ تیم در دور برگشت لیگ انجام دادند.

*نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنی؟

بگذارید بعد از بازی در این مورد صحبت کنیم ولی ما هدفی جز برد نخواهیم داشت. البته بازی سختی داریم و می‌دانیم که استقلال تیم باکیفیتی است.

*شما مسعود شجاعی و اکبر صادقی را به‌دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارید. این موضوع نساجی را در خط هافبک با مشکل مواجه نمی‌کند؟

قطعا حضور آنها می‌توانست بیشتر به تیم کمک کند ولی باید با این موضوع کنار بیاییم. بازیکنان دیگر هم انگیزه دارند تا خودشان را در این بازی نشان دهند.

*اگر به استقلال گل بزنی خوشحالی می‌کنی؟

نه، خوشحالی نمی‌کنم. البته خیلی انگیزه دارم تا بهترین بازی خودم را انجام دهم و بازیکن مؤثری برای تیمم باشم. این را هم باید درنظر بگیرم که به‌صورت قرضی راهی نساجی شدم و بعد از اتمام فصل بازیکن استقلال هستم.

*فکر می‌کنی استقلال در این فصل قهرمان شود؟

این تیم در لیگ برتر و جام حذفی هنوز شکست نخورده و انسجام تیمی بالایی دارد. امیدوارم استقلال قهرمان شود تا هوادارانش خوشحال شوند.

کد خبر 669042
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha