پرسپولیس در شب کابوس وار خط دفاعی اش یک جام دیگر را هم از دست داد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت بانتیجه ۳ بر ۲ به سود آلومنیوم به پایان رسید تا سرخ ها یک جام دیگر را هم از دست بدهند.

در نیمه اول پرسپولیس خیلی زود توسط حرکت زیبای عالیشاه و ضربه پهلوان به گل رسید تا به نظر برسد  سرخ ها بازی راحتی خواهند داشت اما اشتباهات کابوس وار مدافعان پرسپولیس و در راس آنها هنانوف در راه بود.

مدافع تاجیک در دقیقه ۲۱ به راحتی توپ را از دست داد تا بازیکنان آلومینیوم از فرصت استفاده کرده و با ورود به ۱۸ قدم سرخ ها روی یک همکاری دو نفره گل تساوی را به ثمر برسانند. محمدرضا آزادی زننده گل اول آلومینیوم بود.

اما این پایان اتفاقات نیمه اول نبود داور بازی در دقیقه ۴۳ با اعلام یک پنالتی مشکوک باعث شد تا سرخ ها با ضربه ترابی نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما بازیکنان آلومینیوم بازی به مراتب بهتری از سرخ ها به نمایش گذاشتند و شوت از راه دور محمد علی نژاد در دقیقه ۵۲ به یک سوپرگل تبدیل شد تا بازی به تساوی برسد.

دقایقی بعد از این گل بازیکنان آلومینیوم روی به هم ریختگی خط دفاعی سرخ ها گل سوم را توسط محمدرضا آزادی به ثمر رساندند تا مهاجم سابق استقلال در این دیدار دبل کرده باشد.

بعد از این گل در حالی که خط دفاعی سرخ ها ضعیف ترین بازی فصل خود را پشت سر می گذاشت همچنان سیدجلال حسینی در کنار زمین  مشغول گرم کردن بود تا هنانوف اشتباه بزرگ دیگری را مرتکب شود. مدافع تاجیک در دقیقه ۷۰ یک پاس به عقب اشتباه دیگر داد تا گوهری مجبور به خطای پنالتی شود. ضربه پنالتی به دست آمده را اما گلر سرخ ها به خوبی مهار کرد تا سرخ ها امیدوار به ادامه بازی باشند.

در ادامه تلاش بی نتیجه بود تا پرسپولیس بعد از ناامید شدن تقریبی از لیگ یک جام دیگر را هم از دست بدهد.

کد خبر 668984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    2 1
    پرسپولیس تو همه زمینه ها باید پوست اندازی کنه