پمپ بنزین متروک و قدیمی منطقه ۹ در محله سی متری جی با اجرای آراء ماده ۱۰۰ تخریب شد.

بنزین

همشهری آنلاین_ سحر جعفریان: پمپ بنزین متروک و قدیمی منطقه ۹ در محله سی‌متری جی تخریب شد. پمپ بنزین قدیمی بزرگراه شهید آیت الله سعیدی که بیش از ۳۰ سال به محلی برای پاتوق معتادان و افراد کارتن‌خواب تبدیل شده بود در راستای ایمن سازی نقاط بی دفاع شهری و اجرای آراء ماده ۱۰۰، تخریب شد.

«محمدجواد خسروی»، شهردار منطقه ۹ دراین‌باره می‌گوید: «متاسفانه این ملک سال‌ها، به مکانی برای تجمع معتادان متجاهر و بروز انواع آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده بود، لذا پیرو درخواست‌های شهروندان اقدام لازم برای ساماندهی این ملک از طرف شهرداری منطقه ۹ صورت گرفت.»

او می‌افزاید: «با هدف سالم‌سازی محیط شهری، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به افراد آسیب دیده و همچنین ایجاد امنیت برای خانواده‌ها، نقاط ناایمن و بی‌دفاع شهری در محله‌های غرب تهران شناسایی شده و در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.»

این پمپ‌بنزین که قدمت آن به دهه ۵۰ باز می‌گردد، بعد از وقوع آتش‌سوزی و توسعه و گسترش غیرقانونی ساختمانی، از سوی شهرداری منطقه برابر ماده ۱۰۰ تعطیل شد. صدور اخطار و تشکیل پرونده با هدف رفع تخلفات و فعال سازی دوباره آن، سال‌ها از سوی مالک، بی‌پاسخ ماند و این عدم توجه مالک، دردسرهای محیطی و اجتماعی فراوانی، برای اهالی ایجاد کرد.

کوچ اجباری معتادان و کارتن‌خواب‌ها از سی متری جی | متروکه دردسرساز تخریب شد | شناسایی نقاط ناایمن محله‌های غرب تهران

  

کد خبر 669107

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    بعد از این همه سال تازه یادشون افتاد