سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در 12 ایستگاه مترو تهران با افطاری ساده از مسافران روزه‌دار پذیرایی می‌شود.

افطاری در مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ سید محمد نقیب با اشاره به اینکه در لحظات ملکوتی اذان مغرب، در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران با افطاری ساده میزبان مسافران روزه‌دار هستیم، افزود: این برنامه از ابتدا تا پایان ماه مبارک در ایستگاه‌های میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان آزادی، امام خمینی (ره)، آزادگان، تئاتر شهر، قائم، کرج، گلشهر، فرهنگسرا، راه‌آهن، شاهد و تهران (صادقیه) برگزار می‌شود.

او  تصریح کرد: فضاسازی تمامی ایستگاه‌های مترو با استفاده از کتیبه‌های فرهنگی شامل آیاتی از قرآن کریم و متون فرهنگی با عنوان "سی تدبر، سی تلنگر" در معرض نگاه مسافران قرار گرفته است. همچنین در کنار گیت‌های ایستگاه‌های مترو با طرح‌های گرافیکی برخی از مشاغل سخت و هم چنین افرادی که به دلایل شرعی امکان روزه گرفتن ندارند ولی حال روزه‌داران را مراعات می‌کنند به تصویر کشیده شده تا فرهنگ و فضیلت روزه‌داری و لذت عبادت ترویج شود.  

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از نوسازی و تجهیز تعدادی از نمازخانه‌های ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: پیش از آغاز ماه رمضان برنامه غبارروبی و تعویض فرش‌های فرسوده و همچنین تجهیز تعدادی از نمازخانه‌های ایستگاه‌های مترو انجام شد و مسافران می‌توانند در ساعات ملکوتی اذان ظهر و مغرب و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نماز جماعت ایستگاه‌های منتخب شرکت کنند.

کد خبر 668096
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha