مجموع نظرات: ۳۹
چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
۱ نفر

مدیر عامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) گفت: برای جلوگیری از دزدی در بزرگترین قبرستان تهران علاوه بر افزایش نظارت شبانه‌روزی نیروهای دژبان و انضباط شهری و افزایش تعداد دوربین‌های مداربسته، شهردار شب نیز دایر شده است.

بهشت زهرا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سعید غضنفری درباره دزدی‌های اخیر در این قبرستان توضیح داد: ماموریت انتظامات سنگ، تنها در زمینه نظارت بر نصب سنگ‌ها و جلوگیری از نصب سنگ‌های غیرقانونی بوده است البته که در این مدت آموزش دژبان‌ها را نیز در دستور کار داشتیم. 

او ادامه داد: با آموزش دژبان و کنترل بیشتر، از تعدد دزدی‌ها در ماه‌های اخیر جلوگیری شده است. همچنین علاوه بر افزایش نظارت شبانه‌روزی نیروهای دژبان و انضباط شهری و افزایش تعداد دوربین‌های مداربسته در بهشت حضرت زهرا (س) شهردار شب نیز دایر شده است تا جلوی وقوع این دست اقدامات در این مکان گرفته شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: اما با توجه به مساحت بالای بهشت زهرا که ۵۵۰ هکتار است و همچنین محدودیت نیروی انسانی وقوع چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست. 

غضنفری در پاسخ به این سوال که در سال ۱۴۰۰ گرانترین قبر به فروش رسیده در بهشت حضرت زهرا(س) از طریق مبادی رسمی و غیررسمی چه رقمی بوده است اظهار کرد: فروش قبر در این سازمان فقط بطور رسمی و از طریق مراجعه به پذیرش عروجیان امکان‌پذیر بوده و در صورت دفن قابل واگذاری است و بالاترین قیمت قبر به فروش رسیده در سالی که گذشت معادل ۲۵ میلیون تومان برای هر طبقه بوده است. 

او تاکید کرد: در بهشت حضرت زهرا (س) برای هر شهروند یک قبر رایگان موجود است و برای تدفین در اختیار خانواده فوت شده قرار می‌گیرد. 

کد خبر 666790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 29
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • قاسم IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    29 2
    واقعا چقدر لطف میشه بی تدبیری تا کجا
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    47 2
    برای مرده هامون هم باید نگران باشیم