عباس براتی پور از فروش مجموعه شعرش با عنوان «ارغوانی‌ها» در فضای مجازی گلایه کرد.

عباسعلی براتی پور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عباس براتی پور گفت: مجموعه شعرم با عنوان «ارغوانی‌ها» که شعرهای آیینی ام را دربر می‌گرفت و حوزه هنری آن را منتشر کرد در نرم افزار طاقچه برای فروش عرضه شد درحالی که انتظار داشتم این مجموعه شعر هم مانند دیگر آثارم پخش می‌شد و در دسترس مخاطبانش قرار می‌گرفت. این ظلمی بود که به من شد.

بنابه گفته شاعر مجموعه شعر «ارغوانی‌ها» چندین سال برای نوشتن این کتاب وقت صرف شده بود که در ابتدا درحالی که باید با شمارگان ۲ هزار نسخه منتشر می شد، ۳۰۰ نسخه از این کتاب منتشر شد  و به نویسنده گفته شد، پس از اینکه ۳۰۰ نسخه از کتاب فروخته شد ۳۰۰ نسخه دیگر آن را منتشر می کنند.

او درباره انتشار کتابش در نرم افزار طاقچه اینطور گفت که همه با نرم افزار طاقچه آشنایی ندارند که بخواهند «ارغوانی‌ها» را به صورت اینترنتی تهیه کنند. این کار باعث شد انگیزه‌ای برای انتشار کتاب نداشته باشم.

براتی پور درباره انتشار سایر آثارش اینطور بیان کرد که چند ناشر به من برای انتشار شعرهای جدیدم پیام دادم به دلیل بی انگیزگی ام برای انتشار مجموعه شعر جدید به آن‌ها پاسخی ندادم. برای انتشار مجموعه شعر «ارغوانی‌ها» چندین سال در نوبت بودم. جزء خانواده حوزه هنری بودم اصلا خوشم نیامد که با من این کار را کردند.

مجموعه شعر «ارغوانی‌ها» اثر عباس براتی پور در انتشارات سوره مهر منتشر شد.

کد خبر 665279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha