همشهری آنلاین: علی کریمی پس از حضور سرمربی تیم ملی در رختکن پرسپولیس گفت من با دایی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم اما تصمیم‌ام برای کناره‌گیری از تیم ملی تغییر نکرده است.

علی کریمی پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل برق شیراز و حضور علی دایی در رختکن پرسپولیس و دیدار با وی به ایسنا گفت:‌ در هر صورت من در ایران به سورپرایز شدن عادت دارم و چنین مسائلی تنها در فوتبال ایران رخ می‌دهد. من از حضور دایی در رختکن پرسپولیس خبر نداشتم و البته با سرمربی تیم ملی نیز قهر نبودم که بخواهم با او آشتی کنم. هیچ گاه مشکلی با علی دایی نداشتم و این موضوع را به او نیز گفتم اما تصمیمم را گرفته‌ام و دیگر به بازی در تیم ملی فکر نمی‌کنم، حتی اگر کس دیگری جای علی دایی سرمربی تیم ملی باشد.

وی افزود: این تصمیم را پس از اردوی تیم ملی در اردبیل گرفته‌ام و معتقدم مدتی است دیگر خوب بازی نمی‌کنم و باید جای خود را به جوان‌ترها بدهم. باور من این است که ما استعدادهای بسیاری داریم که اگر به این جوانان میدان داده شود می‌توانند بهتر از من برای تیم ملی باشند. البته مردم ایران به من لطف دارند و من تلاش می‌کنم پاسخ این لطف را با حضور موفق در پرسپولیس بدهم.

کریمی ادامه داد: من بر سر تصمیم خود هستم، چرا که تصمیم من برای خداحافظی از تیم ملی مقطعی نیست بلکه یک تصمیم دائمی است و من برای همیشه از تیم ملی ایران خداحافظی کرده‌ام.

بازیکن تیم پرسپولیس تهران درباره صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه پیرامون تلاش برای بازگرداندن کریمی به تیم ملی نیز گفت: مصطفوی به من لطف دارد و همواره تلاش کرده است تا به فوتبال ایران خدمت کند اما من در تصمیم خود قاطع هستم و مردم نیز همه مسائل را می‌دانند. من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم ملی به جام جهانی راه یابد.

کر یمی درباره بازی مقابل برق شیراز نیز گفت: بسیار خوشحالم که پس از دو شکست پیاپی در این بازی نتایج گذشته را جبران کردیم، به برق نیز تبریک می‌گویم چرا که آن‌ها به خصوص در نیمه دوم پرسپولیس را تحت فشار گذاشتند. اما بسیار خوشحالم که 3 امتیاز بازی را به دست آوردیم و این برد برای پرسپولیس بسیار مهم بود. معتقدم مدافعان پرسپولیس در این بازی نمره قبولی گرفتند و از این بازی بار دیگر سیر صعودی تیم ما به سمت صدر جدول آغاز می‌شود.

وی افزود: تمامی تیم‌های دنیا ضعف دارند و امکان دارد دو بازی پشت سر هم را ببازند اما این موضوع را نباید به حساب افول یک تیم گذاشت.

کریمی درباره ضربه پنالتی پرسپولیس و علت این که این ضربه را او نزده است نیز گفت: در فوتبال ایران هر کسی زودتر توپ را بردارد، پنالتی را می‌زند! و نیکبخت واحدی نیز که تازه به زمین آمده بود و آماده بود توپ را برداشت و ضربه را زد و من تنها خوشحالم که این پنالتی گل شد.

کد خبر 66488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز