به مناسبت هفته منابع طبیعی ٢١ هزار اصله نهال در منطقه ٢٠ کاشته می‌شود.

رابعه تیموری

همشهری آنلاین - رابعه تیموری:شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : «این اقدام با هدف بهبود فضای سبز منطقه و گرامیداشت هفته منابع طبیعی انجام و ٢١ هزار اصله درخت توسط شهروندان و مدیریت شهری منطقه ٢٠ در منزل شهروندان، فضاهای عمومی و مراکز اداری منطقه غرس می‌شود. »
«سید محمد ناظم رضوی» به برگزاری مراسم روز درختکاری در این منطقه اشاره کرد و افزود : «در این مراسم که روز دوشنبه ١٦ اسفند و همزمان با روز درختکاری برگزار می‌شود، ٩٠٠ نهال کاشته و تعدادی از آنها به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ٦ شهید مدافع سلامت منطقه و دیگر شهدای شهر ری نامگذاری می‌شود. »

کاشت ٢١ هزار اصله درخت؛ فردا در شهرری


ناظم رضوی توسعه فضای سبز را از اهداف مدیریت شهری منطقه ٢٠ برشمرد و اعلام کرد : «امسال در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای، فضای سبز محله‌های مختلف منطقه بهبود پیدا کرد و بوستان دوستدار کودک در محله ١٣ آبان، بوستان گلشنی در محله شهادت، بوستان غدیر میثم در ناحیه ٦ و بوستان‌های مینیاتوری باران١ و باران ٢ در باغراه جوانمرد قصاب احداث شدند. »
به گفته شهردار منطقه ٢٠ مراسم روز درختکاری فردا ساعت ١٠ با حضور تعدادی از مسئولان، شهروندان و خانواده شهدای منطقه در خیابان شهید پریشانی برگزار می‌شود.

کد خبر 662177

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha