مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

گروه حامیان محیط زیست محله آزادشهر تهران ۶۰۰ نهال را در بوستان جنگلی چیتگر کاشتند.

درختکاری

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بخشی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: طرح درختکاری با مشارکت گروه حامیان محیط زیست محله آزادشهر برگزار شد و ۶۰۰ اصله نهال کاج در محدوده تولدی دوباره بوستان جنگلی چیتگر واقع در ضلع شمال محله آزادشهر کاشته شد. 

بخشی تصریح کرد: دانش و آگاهی عموم مردم در زمینه حفظ و صیانت از فضای سبز نقش موثری در مدیریت شهری داشته و با عنایت به این نکته که تمامی شهروندان و سمن‌ها به عنوان بازوی فکری و حمایتی مدیران شهری هستند، می‌توان با استفاده درست از ظرفیت آنها، افزایش مشارکت شهروندی در اجرای طرح ها را شاهد باشیم. 

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ افزود:  این طرح در راستای طرح احیای بوستان جنگلی چیتگر، توسعه و گسترش فضای سبز و ارتقای زیبایی و آراستگی منظر شهری با استفاده از عناصر طبیعی و کاهش آلودگی های زیست محیطی صورت گرفت. 

وی گفت: شهرداری منطقه ۲۲ بعنوان الگوی نوین توسعه پایدار شهری از بدو تاسیس، گسترش فضای سبز را در محدوده شمال غربی پایتخت به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه و تهران مدنظر قرار داده و همچنان در بازه های زمانی مختلف به توسعه فضای سبز اقدام می‌کند. 

کد خبر 644473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha