سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

وب‌سایت دیکریپت گزارش داده است، مردی که ناآگاهانه NFT میمون‌ کسل خود را به مبلغی ناچیز فروخته‌شده دیده است، از وب‌سایت OpenSea شکایت کرده و ادعا می‌کند که از نقصی در پلتفرم خود اطلاع داشته است که به هکرها اجازه می‌دهد NFTهای فهرست نشده را با قیمتی نازل در بازار خریداری کنند.

ape

به گزارش همشهری آنلاین، «تیموتی مک کیمی» در شکایتی مدعی شد که حتی میمون کسل شماره ۳۴۷۵ خود را برای فروش لیست نکرده است، اما یک هکر موفق شد آن را فقط به قیمت ۲۶ دلار بخرد و آن را به قیمت ۲۵۰ هزار دلار به فروش برساند.

علاوه بر این، او ادعا می‌کند که OpenSea از اشکالی که به طور گسترده در رسانه‌ها گزارش شده بود خبر داشته است، اما از توقف تجارت خودداری کرد.

او در این شکایت گفت: «به جای بستن پلتفرم خود برای رسیدگی و اصلاح این مسائل امنیتی، متهم به فعالیت خود ادامه داد.»

مک کیمی قربانی سوء استفاده «فهرست غیرفعال» در OpenSea بود که باعث شد چندین کاربر تا ۱.۸ میلیون دلار در NFT از دست بدهند. طبق گزارش‌ها، OpenSea برای تسویه حساب به برخی قربانیان پیام فرستاده و به آنها قیمتی کمتر از ارزش NFT آنها ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

این شکایت ممکن است آخرین شکایتی نباشد که به خاطر هک فهرست غیرفعال با آن مواجه است، زیرا طبق گزارش‌ها، یک شرکت حقوقی از دیگر کاربران OpenSea درخواست کرده که شکایت‌های خود را مطرح کنند. این پلتفرم همچنین با یک کمپین فیشینگ جداگانه روبرو است که منجر به سرقت NFT شد، اما OpenSea گفت که این به‌دلیل آسیب‌پذیری پلتفرم نبوده است.

کد خبر 659162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha