شرکت سامسونگ الکترونیک می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای پشتیبانی گسترده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در مجموعه تلویزیون‌های مدل ۲۰۲۲ خود است.

سامسونگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «با افزایش تقاضا برای  NFT، نیاز به راه‌حلی برای چشم‌انداز پراکنده تماشا و خرید امروزی هرگز بیشتر از این نبوده است. در سال ۲۰۲۲، سامسونگ اولین کاوشگر NFT مبتنی بر صفحه تلویزیون و جمع‌آوری بازار را در جهان معرفی می‌کند، پلتفرمی پیشگامانه که به شما امکان می‌دهد هنر مورد علاقه خود را بگردید، بخرید و نمایش دهید؛ آن هم به صورت یکجا در یک مکان.

به گفته سامسونگ، پلتفرمی که طراحی شده به خالقان آثار اجازه می‌دهد که کارهای‌شان را با دنیا به اشتراک بگذارند و خریداران نیز می‌توانند آنها را تهیه کنند. به‌علاوه، امکان پیش‌نمایش توکن‌ها پیش از هر خرید وجود دارد و کاربران می‌توانند درباره تاریخچه NFT و فراداده‌های بلاک‌چینی اطلاعاتی را به دست آورند.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ در تولید این پلتفرم توجه بسیاری به جزئیات داشته است. قابلیت کالیبره ویژه‌ای که روی این پلتفرم قرار گرفته باعث می‌شود تنظیمات تلویزیون به‌صورت خودکار به تنظیمات مدنظر سازنده اثر تغییر پیدا کند و نزدیک‌ترین خروجی به خود اثر نمایش داده شود. پیش‌تر از این تکنیک برای دالبی ویژن و نتفلیکس استفاده شده بود. بدین ترتیب NFT هم سیستم مخصوص خودش را دریافت می‌کند.

کد خبر 647499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha