مسئولان دفتر توسعه محلی باغ آذری از آغاز اجرای پروژه مسکونی و تجاری به منظور جابه جایی و انتقال مالکان خانه‌های فرسوده در گود سید درویش منطقه١٦ خبر دادند.

باغ آذری

همشهری آنلاین - مریم قاسمی: اتفاق خوبی قرار است در یکی از محله‌های فرسوده شهر تهران بیفتد. برای ساکنان گود سید درویش محله باغ آذری این امکان و فرصت طلایی فراهم شده تا بتوانند خانه‌های فرسوده را در ازای دریافت کلید واحدهای آپارتمانی نوساز تحویل دهند، البته این همه ماجرا نیست.

فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری | خانه ٤٠متری را به٦٠ متر تبدیل کنید!

‌«جاوید طالب‌زاده» مدیر دفتر توسعه محلی محله باغ آذری در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین در این‌باره گفت: «یکی از امتیازهای درنظر گرفته شده در پروژه این است که به ازای متراژ کنونی هرخانه فرسوده تا یک و نیم برابر آن واحد مسکونی نوساز تحویل مالک می‌شود.»

بنابراین اگر شهروندان در خانه‌های کوچک و ریزدانه فرسوده با متراژ ٤٠ و۵٠ متری زندگی می‌کنند اصلا نگران نباشند چون اگر اراده کنند می‌توانند به ترتیب متراژ خانه‌های خود را به ٦٠ و ٧۵ مترمربع برسانند. نکته مهم دیگر اینکه شرکت عمران و نوسازی اکباتان برای اجرای این پروژه انتخاب شده است. 

اکنون حدود٨٠٠ پلاک فرسوده در داخل گود سید درویش قرار گرفته که مالکان آن این فرصت را دارند تا از این تسهیلات استفاده کنند. البته برخی از خانواده‌ها تمایل زیادی به فروش خانه‌هایشان پیدا کرده‌اند و عده‌ای خریدار نیز از این فرصت طلایی بهترین استفاده را می‌برند.

کد خبر 657760

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha