آبی‌پوشان پایتخت امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان فرهاد مجیدی امروز از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن می‌روند.

استقلالی‌ها در حالی آماده پیکار با نماینده اصفهان می‌شوند که با ۳۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و ماموریت شاگردان مجیدی حفظ این جایگاه و ادامه روند شکست‌ناپذیری خود در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن است.

در طرف دیگر شاگردان مهدی تارتار با ۱۸ امتیاز و قرار گرفتن در رده یازدهم جدول با تمام قوا برای متوقف کردن آبی‌ها پا به میدان خواهند گذاشت.   

به همین منظور قصد داریم ترکیب احتمالی استقلال را در این دیدار بررسی کنیم:

پس اینکه بازی یک هشتم نهایی جام حذفی را علیرضا رضایی در چهارچوب دروازه استقلال بود، حالا به نظر می‌رسد همانند ابتدای فصل تا الان، محافظ قفس آبی‌ها در دیدار امروز، سید حسین حسینی باشد.

در خط دفاعی مرادمند،دانشگر و روزبه چشمی به میدان خواهند رفت و در جناحین هم شاهد حضور ووریا غفوری و جعفر سلمانی خواهیم بود. این در حالی است که صالح حردانی هم مجوز حضور در این بازی را دارد. هرچند احتمال او در صورت نیاز در نیمه دوم به میدان خواهد رفت.

مثل خط میانی استقلال هم با حضور نیک نفس، مهدی پور و حسین زاده شکل خواهد گرفت. آبی‌ها البته آمانوف را هم در پست بازیکن پشت مهاجم در اختیار دارند که احتمالا کم کم به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد.

در خط حمله باز هم شاهد زوج یامگا و ژستد خواهیم بود. این در حالی است که ارسلان مطهری با گلزنی‌های پیاپی خود حالا مدعی حضور ثابت در خط حمله است. باید دید در ادامه مجیدی تا کجا به ژستد فرصت حضور ثابت در خط حمله تیمش را خواهد داد.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسین حسینی محمد دانشگر، روزبه چشمی (صالح حردانی)، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده و رودی ژستد

کد خبر 656908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha