ریسک کادر فنی پرسپولیس برای فتح سوپرجام اشتباه بود.

امید عالیشاه

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که هواداران پرسپولیس هفته‌ها منتظر بهبود آسیب‌دیدگی امید عالیشاه بودند، یک اشتباه از کادرفنی ۳ هفته دیگر این بازیکن را خانه‌نشین کرد. موضوع این است که عالیشاه در بازی سوپرجام مقابل فولاد شرایط حضور در زمین را نداشت، اما وقتی پرسپولیس عقب افتاد و یحیی گل‌محمدی احساس کرد جام قهرمانی در خطر است، این بازیکن را به میدان فرستاد.

در نتیجه آسیب‌دیدگی عالیشاه تشدید ‌شد و حالا او برای چند بازی دیگر هم دور از دسترس خواهد بود. عجیب‌تر اینکه عالیشاه حتی در همین چند دقیقه هم نتوانست به‌طور کامل در اختیار تیمش باشد. او اواخر مسابقه احساس درد کرد، اما چون تعویض‌های تیم تمام‌شده بود، ناچار شد در زمین بماند و راه برود.

در حقیقت گل‌محمدی سلامتی یکی از ستاره‌های تیمش را فدای یک ریسک ناموفق برای فتح سوپرجام کرد؛ مسابقه‌ای که آنقدرها هم ارزش نداشت. قطعا قهرمانی در لیگ برتر به‌مراتب می‌تواند اهمیت بیشتری داشته باشد و حالا در کورس فشرده با استقلال، یحیی ۳ هفته کاپیتان دومش را در اختیار نخواهد داشت. از سوی دیگر رفتار گل‌محمدی با عالیشاه یک پیام منفی دیگر هم دارد؛ اینکه او حاضر به استفاده از جوانان نیست، حتی اگر لازم باشد در این مسیر به بازیکنان مصدوم و ناآماده بازی بدهد. این یکی دیگر نه تقصیر درویش است، نه مهدی شیری و نه هیچ‌کس دیگری ...

کد خبر 656884
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha