آبی‌پوشان پایتخت امروز در دیداری عقب افتاده از رقابت‌های جام حذفی به مصاف تیم پیکان می‌روند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال و پیکان امروز از ساعت ۱۷ درحالی در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر به پیکار می‌کنند که این بازی به دلیل کرونایی شدن چندین بازیکن استقلال در موعد مقرر برگزار نشده بود.

استقلالی‌ها که سال گذشته نیز در رقابت‌های جام حذفی موفق به حذف خودروسازان شدند، امسال نیز امیدوارند که بتوانند با پیروزی برابر پیکان، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی این پیکارها شوند. برخلاف مرحله قبل و دیدار برابر نود ارومیه، مجیدی امروز با دست پر و در اختیار داشتن تمامی بازیکنانش به مصاف حریف می‌رود.

علیرضا رضایی سنگربان جوان استقلال امروز این فرصت را دارد تا با درخشش برابر تیم سابقش، توانایی‌های خود را به‌نمایش بگذارد. 

سیاوش یزدانی که در دیدار چند روز پیش مقابل هوادار با حرکتی عجیب کارت زرد دوم را از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد، امروز یک بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت. 

حسین مرادمند،و محمد دانشگر دیگر بازیکنان خط دفاعی استقلال خواهند بود.

مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس هم‌چنان دو انتخاب فرهاد مجیدی برای خط میانی به‌شمار می‌روند. 

با پیوستن صالح حردانی به استقلال، یکی از چالش‌های شیرین پیش روی مجیدی، انتخاب از میان این بازیکن جوان و یا وریا غفوری است. با توجه به این‌که حردانی تنها در دو نوبت از تمرینات تیمش حضور داشته، مجیدی قصد ریسک در استفاده از او را ندارد و وریا را در سمت راست به‌کار می‌گیرد. در سمت چپ نیز علی‌رغم عملکرد سلمانی در بازی گذشته، باز هم او انتخاب مجیدی برای بازی در ترکیب اصلی است. در پست هافبک هجومی هم حسین زاده به میدان خواهند رفت.

زوج خط حمله استقلال در این بازی هم کوین یامگا  و ژستد خواهند بود. یامگا که به دلیل محرومیت در بازی با هوادار غایب بود، امروز یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.  ارسلان مطهری هم که در بازی با هوادار گلزنی کرده بود، باز هم نیمکت نشین خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پیکان:

علیرضا رضایی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی‌پور – زبیر نیک‌نفس – وریا غفوری – جعفر سلمانی – کوین یامگا – امیرحسین حسین‌زاده – رودی ژستد

کد خبر 655797

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha